Gå til innhold

Half Life + Tillegspakker bugs *løst*


Anbefalte innlegg

I Half Life kommer jeg ikke videre på slutten av "Power up" ettersome Gaten hvor du skal grille det svære monsteret er stengt(????). I Blue Shift kommer jeg ikke videre i Xen hvor det virker som et eller annet blokkerer meg fra å komme til den maskinen du skal bruke. I Opposing Force låser hele greia seg når jeg åpner døra til rommet hvor du får et glimt av Gordon som hopper inn i portalen. Spillet låser seg og jeg kan ikke få gjort annet enn å restarte hele greia.

 

Nevnte jeg ikke kom videre i Half Life og Blue Shift, men jeg mener IKKE at jeg ikke har godt gjennom spillet å trenger hint. Det er bugs.

 

Har gearbox sin HD pack instalert om det gjør noen forskjell.

Endret av JonasBecsan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du klarte ikke skrive en kortere emnetittel?

 

 

Half Life: Har du sjekket opp i den store viften?

 

Uten å vite mer om problemet i Blue Shift, gjerne et bilde, er det ikke akkurat lett å hjelpe.

 

At spillet låser seg kommer kanskje av et problem med en driver eller kanskje HD-pakken du har installert.

Lenke til kommentar
Du klarte ikke skrive en kortere emnetittel?

 

 

Half Life: Har du sjekket opp i den store viften?

 

Uten å vite mer om problemet i Blue Shift, gjerne et bilde, er det ikke akkurat lett å hjelpe.

 

At spillet låser seg kommer kanskje av et problem med en driver eller kanskje HD-pakken du har installert.

Vifte? Tror ikke det er noen vifte der.

Som jeg husker første gang jeg spilte gjennom spillet så var den gaten aldri stengt. Mulig jeg tar feil?

post-174439-1230738200_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ikke helt sikker her, men den porten åpner du i rommet ovenfor med en knapp. Du må aktivere strømmen i den andre gangen hvor du tar den fienden der. Han kan ikke bli drept av noe annet. Altså, løp for livet ned gangen og aktiver strømmen når han kommer.

 

Noen år siden jeg gikk gjennom spillet sist... så ikke sikkert jeg husker helt 100%.

Lenke til kommentar
Ikke helt sikker her, men den porten åpner du i rommet ovenfor med en knapp. Du må aktivere strømmen i den andre gangen hvor du tar den fienden der. Han kan ikke bli drept av noe annet. Altså, løp for livet ned gangen og aktiver strømmen når han kommer.

 

Noen år siden jeg gikk gjennom spillet sist... så ikke sikkert jeg husker helt 100%.

Nettopp det som er problemet. Har slått på strømmen og spaken i rommet ovenfor roterer bare dreieskiva til toget. Eneste måten å være sikker på at jeg får fikset det på alle tre er vel å reinstallere dem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...