Gå til innhold

BK: En vei, ett fjell, en bil, ett bilde...


jimdidr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm hva er dette ? :) Et tilfeldig snapshot relativt dårlig teknisk utført. Tilsynelatende tatt innenfra en bil i fart ?

Ser ikke poenget med å legge ut dette i bildekritikken, er ikke meningen å virke sur men dette er ikke bra.

 

I det minste kunne du gått ut av bilen og funnet en bedre vinkel og uten møtende billys... da kunne det hatt potensiale. Været er vel uansett ikke fotovær, og er vel for mørkt også.

Lenke til kommentar

Du kunne vel i det minste rettet opp bildet? :p

Finner ikke bildet særlig interessant, og er for meg bare ett vanlig snapshot, sorry.:S

Bildet er preget av været, og blir litt vel grått og kjedelig for meg, samt at det kanskje er litt "ideløst"?

 

EDIT: Når jeg tenker meg om så får jeg litt sånn følelsen av at dette er fra NRK reportasje eller noe.:p

Endret av pixarus
Lenke til kommentar

OMG slakt...

Jeg vet ikke helt hvorfor men jeg liker det.

Det sliter ikke på min psyke at bildet ikke er teknisk perfekt, store deler av hva jeg tror gjør bildet for meg er bevegelsene rundt kanten av bildet, kan derfor ikke stoppe bilen og stille det opp.

 

NRK, huh?

Lenke til kommentar
For nysgjerrighetens skyld. Hvor langt på bærtur er jeg hvis jeg sier at dette bildet er tatt på Fræna? Kjørte nemlig igjennom området der i sommer en gang, og mener jeg har sett det fjellet før...

Norge er stort og jeg kan ikke si jeg vet hvor Ferna er, men dette bildet ble tatt her

Google maps Reipå, Gildeskål kommune.

Lenke til kommentar

Skal si det var langt unna Fræna i hvert fall. Fræna ligger ikke langt fra Molde, og da vi kjørte fra Bud mot Molde kjørte vi forbi et fjell som lignet veldig, området rundt lignet veldig og det stod faktisk et hus på omtrent samme sted også. Men, det finnes sikkert flere steder som ligner ;)

Lenke til kommentar

Fræna, ikke Ferna. Kommunen som på starten av nittitallet hadde Norges mest umoralske, korrupte lensmann. Heldigvis ble han avskjediget for sine kriminelle handlinger, og Fræna kunne igjen bli et godt sted å leve.

 

Edit: Fræna ligger i Romsdal. Nabokommune til Molde.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...