Gå til innhold

Ps3 til 2999 hos Elprice!


Slashiroth

Anbefalte innlegg

Ja, mye erfaring med Dealextreme. Peis på!

 

Alt er bra med Dealextreme så lenge du får pakken din. Jeg savner en pakke med noe stash til DS'n til guttungen. Pakken har vært savnet i flere måneder, dette til tross for at den er sendt som registrert pakke med sporing.(EMS)

Fått beskjed fra posten Norge at denne må meldes savnet fra avsender, noe som viser seg umulig, da kundeservicen til Dealextreme suger mer enn noe annet jeg vet om. Du får svar, men ikke på det du spør om. Har gitt opp hele greien...

 

Sorry for offtopic, men måtte nevne det...

Endret av Doktor9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Elprice har januar salg med ps3 40 gb versjonen til 2999.

 

http://elprice200901u01.oskorei.no/

 

NÅ ble jeg forbanna, kjøpte min ps3 til 3800 for 2 dager siden-.-

 

Jeg kjøpte min 80GB inkl. LBP for 3899. Går jo glipp av dual shock controller og større disk. Jeg skal ikke bytte disken på min, men de som skal bytte og ikke bryr seg om det er dual shock, så er det sikkert en grei pris.

 

Pluss at 80GB versjonen skal visst ha kjøligere GPU.

 

Telcontar

 

 

Hvor er logikken i at 85 gigen skal ha en kjøligere GPU Når 40 gig og 160 gig er nyere satt de inn en dårligere GPU kjøler her eller?

Lenke til kommentar
Hvis du tar Collect@Store kan du kjøpe den hjemmefra og hente den på Elkjøp om to timer.

 

Btw, det er unødvendig å trippelposte, bruk p_edit.gif-knappen :)

 

Den funksjonen finnes ikke på det produktet. Har nettopp bestilt en (endelig :new_woot: ) og det var ikke annen løsning enn postpakke til kr. 99,-. Men da blir det iallefall en PS3 til en bra pris :dribble:

Lenke til kommentar
Hvis du tar Collect@Store kan du kjøpe den hjemmefra og hente den på Elkjøp om to timer.

 

Btw, det er unødvendig å trippelposte, bruk p_edit.gif-knappen :)

 

Den funksjonen finnes ikke på det produktet. Har nettopp bestilt en (endelig :new_woot: ) og det var ikke annen løsning enn postpakke til kr. 99,-. Men da blir det iallefall en PS3 til en bra pris :dribble:

 

Du har ikke peilig på hvor mange dager det tar før du får den?

Endret av Ruste
Lenke til kommentar
Elprice har januar salg med ps3 40 gb versjonen til 2999.

 

http://elprice200901u01.oskorei.no/

 

NÅ ble jeg forbanna, kjøpte min ps3 til 3800 for 2 dager siden-.-

 

Jeg kjøpte min 80GB inkl. LBP for 3899. Går jo glipp av dual shock controller og større disk. Jeg skal ikke bytte disken på min, men de som skal bytte og ikke bryr seg om det er dual shock, så er det sikkert en grei pris.

 

Pluss at 80GB versjonen skal visst ha kjøligere GPU.

 

Telcontar

 

 

Hvor er logikken i at 85 gigen skal ha en kjøligere GPU Når 40 gig og 160 gig er nyere satt de inn en dårligere GPU kjøler her eller?

 

 

Det er lov å bruke logikk her når jeg kun snakket om 40GB vs. 80GB. Uansett, 40GB'en er eldre enn 80GB versjonen og jeg har sett en oversikt her på forumet over hvilke versjoner som bruker hvilken nanometer produksjonsteknikk. Der har 40GB'en .65nm på CPU'ene, men .90nm på GPU, mens 80GB'en har .65nm på begge deler (samme for 160GB).

 

Til info så har 60GB versjonen .90nm på CPU og GPU.

 

Telcontar

Lenke til kommentar
Hvis du tar Collect@Store kan du kjøpe den hjemmefra og hente den på Elkjøp om to timer.

 

Btw, det er unødvendig å trippelposte, bruk p_edit.gif-knappen :)

 

Den funksjonen finnes ikke på det produktet. Har nettopp bestilt en (endelig :new_woot: ) og det var ikke annen løsning enn postpakke til kr. 99,-. Men da blir det iallefall en PS3 til en bra pris :dribble:

 

Du har ikke peilig på hvor mange dager det tar før du får den?

 

Kan jo aldri si med sikkerhet, men det stod vel mellom 3 - 7 dager, så jeg satser på at den er i hus akkurat tisdnok til neste helg :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...