mmyreng Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 http://www.multicom.no/SystemConfigurator....1;c:100583;fl:0 Slik at den blir billigst mulig, men klarer å dra nye spill som Age of conan og kommende diablo 3. Tusen takk for svar!
mmyreng Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Skrevet 29. desember 2008 kan du ikke gi oss en prisklasse? maks 9000 kr
Zapmi Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Hei. Jeg har klikket og lekt meg litt med oppsettet.. og har kommet fram til noe. Finner ikke ut hvordan jeg legger ut link til den, men kan skrive ned her hva jeg har trykt på. Prosessor - INTEL Core 2 Duo E8400 3.0GHz tokjerners prosessor 6MB cache, med vifte Minne - G.SKILL 4GB DDR2 Kit (2x2GB) 1066MHz Skjermkort - GeForce GTX 260 Premium 896MB Brothers In Arms bundle Harddisk nummer en - 500GB 7200RPM S-ATA harddisk Optisk enhet - DVD±R/RW DL brenner, brenner DVD og CDR Resten har jeg krysset ut. og summen kom på kr. 9306 ,- Den CPU'en jeg valgte passer bra til å overklokke, en kompis av meg har denne med stock vifte og han overklokket den fra 3.0 GhZ til 4.3 GhZ ! dette er jo bare et forslag men med denne PC'n kan du kjøre de siste spillene på veldig god grafikk ! Skjermkortet trekker prisen veldig mye opp men kan love deg at det er verdt det ! Men hadde jeg vært deg så hadde jeg bygd pc'n selv. Istedet for å bygge på denne siden. Men så klart du får en topp PC her! Håper dette hjelper ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå