Bjonski Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Jeg trenger et artig, gratis og gjerne litt useriøst spill som jeg kan spille i resten av juleferien. Noen tips? Platform spill hadde vært kjekt å få prøve seg på, da det siste platform spillet jeg spilte var Super Mario på snes. F.eks World of Goo ser veldig fristende ut, men det er ikke gratis.
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Du kan jo spille demoen? Den kan jo underholde deg i et par timer
ole_marius Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 (endret) først har vi americas army som er et gratis online ofps, men dette er ikke så useriøst så dette faller egentlig ikke inn i det du leter etter. så har vi battlefield heores som er noe alla team fortress, uheldigvis har det ikke kommet enda, skulle komme i år, men kommer kanskje tidlig til neste år. så har vi world of pandman som er noe av det sykeste jeg har sett så har vi open arena som er, tja.... ganske spesielt så har vi warsow som er et ganske raskt fps spill der du hopper på veggene. dette spillet er ganske originalt siden hele konseptet er anderledes og sist men ikke minst soldat, dette spillet har jeg hat mange gode minner fra Endret 27. desember 2008 av ole_marius
NoobCannon Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Battlefield Heroes kommer snart, gratis. Team Fortress 2 er bare konge, men ikke gratis, men du kan få det for en billig penge.
Bjonski Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 Hjelper vel ikke om BFH kommer snart når juleferien er nå =|
Vrengtpolvott Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 først har vi americas army som er et gratis mmofps, men dette er ikke så useriøst så dette faller egentlig ikke inn i det du leter etter. AA er ikke et MMO spill.
ole_marius Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 ops.. så det nå, hva er forkortelsen får et online fps spill?
Bjonski Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 ops.. så det nå, hva er forkortelsen får et online fps spill? OFPS kanskje?
Entropi Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Jeg må jo bare anbefale Trackmania Nations Forever. Gratis og morsomt bilspill med uendelige mengder brukergenererte baner innen alle vanskelighetsgrader man kan kjøre. Enten i singelplayer eller mot andre på nettet. Sjekk ut TMX for nye baner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå