Gå til innhold

[AoC]Hvilke klasser har dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte bare på om det er noen klasser som har dette?

1.Er det noen klasser som har sverd,pil og bue og magi?

2.Er det noen klasser som har sverd og pil og bue?

Jeg har mest lyst på nr 2 ;)

Dere er veldig greie om dere svarer på disse 2 spørsmålene :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, du har vel spilt spillet en del før? Så dette burde du klare å svare på selv. Eller så kan du jo også bare se på Wikipedia, der står det også, istedenfor å lage alle disse AOC trådene du lager.

Skrevet

Hvorfor oppretter du nye tråder hele tiden? kan du ikke spørre i småprat tråden?

For å svare på spørsmålet:

Ingen klasser har sverd, pil og bue og magi.

Ranger og barbarian har sverd og pil og bue. Andre klasser kan enten lære pil og bue eller armbrøst senere.

Skrevet

Alt er egentlig bra :)

Priests er jo kjekt, iom. at de har heals, men de har lav DPS så alt går jo tregt. Rogue er artig, men kan være skikkelig vrient å spille. Selv syntes jeg det først ble virkelig bra å gå solo med på lvl 50+ . Soliders er vel greie solo, kan som regel ta en liten hær alene, uten å måtte lide unødvendig mye av den grunn. Gjør ok dps, men er et hav bak rogue klassen allikevel.

Skrevet
Alt er egentlig bra :)

Priests er jo kjekt, iom. at de har heals, men de har lav DPS så alt går jo tregt. Rogue er artig, men kan være skikkelig vrient å spille. Selv syntes jeg det først ble virkelig bra å gå solo med på lvl 50+ . Soliders er vel greie solo, kan som regel ta en liten hær alene, uten å måtte lide unødvendig mye av den grunn. Gjør ok dps, men er et hav bak rogue klassen allikevel.

Du sier priest har lav DPS, det er jeg ikke helt enig i. En ToS har veldig god dps, både nuke og AoE. En som bruker cloth kan ikke overleve om en ToS først har bestemt seg for å drepe ham.

En BS har også god dps pga av dmg buffs som legger seg oppå hverandre.

Skrevet

Soldiers: (eksempel, guardian)

Guardian - God mot klasser som går ut av stamina fort, eksempler er barbarians, assasin osv.

De kan skifte på 2 stancer, guardian stance som gir deg 50% mer invurnability, men mindre damage. Og stancen Frenzy stance, som gir deg 50% MINDRE invurnability, og 50% mer damage.

Healers: (eksempel, tos )

Tos - God mot de fleste klasser, men du må ha en spesifikk feat spec for dette.

Visste du bygger opp featsene, så kan du faktisk 1-shotte folk. helt OK healere, og gjør veldig bra dps! Er du ute etter god healer, så er pom det beste valget.

Rogues: (eksempel, barbarian)

Barbarian - Barbarian er en veldig god klasse i gruppe, de har mye cc (crowd control). Og de gjør litt over OK damage. De har lite health, og bruker bare light armor.

Det beste featsene med denne klassen er pure hybrid.

Her satt jeg meg ned å begynte å skrive, de fleste rogue klassene er like rogues.

healers er sånn at pom er god healer, helt ok damage. tos er veldig bra damage, lite heals.

osv, lurer du på noe annet, så er det bare å spør.

-Zielon,

Wildsoul

Skrevet
Soldiers: (eksempel, guardian)

Guardian - God mot klasser som går ut av stamina fort, eksempler er barbarians, assasin osv.

De kan skifte på 2 stancer, guardian stance som gir deg 50% mer invurnability, men mindre damage. Og stancen Frenzy stance, som gir deg 50% MINDRE invurnability, og 50% mer damage.

Det stemmer ikke helt...full Defensive Stance, ihvertfall på lvl 80, gir deg +10% Piercing Invul, +10% Crushing Invul og +10% Slashing invul.

Frenzy gir deg faktisk 100% mindre invul på alle forskjellige damage, men gir samtidig +50% Magic Damage modifier og +50% Damage Multiplier.

I praksis, ihvertfall når det gjelder damage på vanlige lvl 80 mobs, så øker vanlig damage (ikke combo) fra ca 200 til rundt 300 pr slag, når du velger Frenzy Stance.

Men hvis man liker å sloss helt i front, i grupper og raids, så er helt klart Guardian klassen å velge :)

Pantera

Skrevet
Syns han burde enten velge Conqueror eller Bear shaman. De er de klassene atm man kan slå alle classes med, om man er god.

Så er du veldig vant med å vere i group med en psyco conq, og en veldig god BS også da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...