Gå til innhold

Ny pc til 8000-10000 kroner, brukes til gaming


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har nettopp laget en handleliste som bygger på 1366-socket. Handlelista du kan få den ned enda noen kroner ved å: Velge billigere kabinett, PSU og RAM.

 

Laget en ny: i7, så billig som mulig.

 

Mulig å få det enda billigere, men ikke uten at det går for mye utover ytelsen..

lol ossen blir det med frakta lol?

Så mange forskjellige butikker og service pakke på hvert enkelt produkt blir ikke akkuratt lite billig. :tease:

Lenke til kommentar
Er jo null vits for meg å kjøpe nytt kabinett hvis jeg har et som funker her da?

 

Og jeg vil også kjøpe mest, om ikke alt på ett sted, sånn at frakten ikke blir så altfor dyr.

eee naj. Kjøper du Antec 1200 har du gjort en brilijant investering.

Ikke bare får du ett "gamer-case" du får solid kvalitetskabinett fra ett av verdens ledende merke på kabinetter. Du får også god kjøling som er lydsvakt i forhold til andre. Med tanke på at du skal ha I7 så kreves det av systemet ditt godt med kjøling.

 

Du kan ikke kommer her hvis du skal ha i7 og ikke ha kjølevifte foran for harddisk, ikke ha kjølevifte på siden for skjermkort on inn-flow, ikke ha kjølevifter bakpå kassa for og dra luft ut.

 

I7 KOSTER FLESK. Men det er himmel på jord når man først har kommet dit.

Lenke til kommentar

med 1280x1024 trenger du ikke hverdens kraftigste skjermkort, ATI HD4870 512mb holder for å si det sånn. Har ikke lest alle postene, men hvis du ikke vil kjøpe ny psu ved neste oppgradering burde du ha minst 750w. I7 er dyrt, så hvis du er som meg og oppgraderer hvert 2 elr 3 år så tror jeg en kraftig quad core på s775 burde holde. Det er min mening.

Endret av No_oN
Lenke til kommentar

Jeg vurderer å bygge ny PC, så på oppsettet til ravii (billigste) og med min meget lille kunnskap om PC, så syns jeg dette så bra ut. Så da kommer jeg til spørsmålet mitt, har det noe å si om jeg bytter ut HIS Radeon HD 4870 med et XFX GeForce 260? Blir det noe spesiell forskjell, eller er det bare unødvendig bruk av mer penger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...