Gå til innhold

Ps3 leser ikke plater, hvem skal jeg kontakte?


Nauz

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Satt og spilte litt nå akkurat da spillet pluttselig hang seg under loading. Restartet maskinen og nå fungerer ikke leserer. Maskinen ellers fungerer, men får ikke spilt av cd, dvd eller blu-ray.

 

Søkte litt rundt og ser at dette er et ganske vanlig problem. Har 40gb utgaven og har hatt konsollen i ett år. Det jeg lurer på nå er hvem jeg skal kontakte nå? Kjøpte den hos komplett.no, men har ikke embalasje så er lei av å sende den i post. Ser mange henvender seg til Nordisk film, hvorfor det?

 

Håper noen kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okay, jeg forstår. Så jeg burde ikke feks kontakte Sony eller Nordisk film? Ønsker at prosessen skal gå så fort som mulig, selv om det neppe blir noe maskin på meg denne julen.

 

Akkurat fått opp nytt annlegg, fått 12 nye blu-ray filmer og band of brothers på blu-ray. Perfekt timing! :roll:

Lenke til kommentar

Ta kontakt mer Nordisk film, PlayStation hotline. 820 68 322, eller mail, [email protected]

 

Tror du må belage deg på å vente litt. Sony virker ikke så ha den kjappeste servicetiden, så har jeg hørt iallefall. Har også hørt at de nå ikke fikser PS3 med dette problemet, men erstatter den. Skulle dette stemme, så vil nok ventetiden bli noe kortere.

 

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
jeg vant denne i en konkuranse, og har ikke så veldig lyst å ringe å spørr hvor dem igjen har fått den fra osv... har liksom ingenting bortsett fra selve konsollen og det som fulgte med..

 

Du har ikke lyst? Får nå være måte på latskap!

 

Se på dette fra nordisk film sin side; du kan like gjerne ha stjålet maskinen som vunnet den. Er du som må påsørge at du har kjøpsbevis.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har samme problem med playstation, men en litt annen vri...

Jeg kjøpte playstation gjennom en venn som jobber i Nordisk film/Egmont gruppen.

Har fakturaen og alt det der, så regner ikke med at det blir noe problem, men hvor kan jeg levere den for å få dette fikset? Kan jeg feks. bare levere den inn på elkjøp, eller vil de nekte siden den ikke er kjøpt hos dem?

Lenke til kommentar

Tviler på du bare kan komme ramlende inn på hvilken som helst Elkjøp. Skulle tro du burde ringe direkte til NF. Dette her burde du jo spørre kompisen din om, kanksje du kan utnytte systemet litt og gå fortgang i sakene. Servicen hos NF er vel rimelig skakkjørt og tidkrevende har eg fått intrykk av.

Lenke til kommentar

Jeg har/hadde samme problemet med 60gb-versjonen. Putter inn et spill,men ikke noe ikon kommer opp. Blu-Ray og DVD-plater leser den med en gang. Så fant jeg ut for ikke lenge siden, mens jeg spilte warhawk fra harddisken, at når jeg trykket på PS-knappen, så kom steike ikonet opp for spillet som var i.. Skjønner ingenting.. Prøvd dette forresten, trådstarter?

 

Bør jeg da levere inn konsollen min på service? :hmm: Vet heldigvis at jeg får lånemaskin fra jobb,hvis jeg gjør det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...