Gå til innhold

Noen som spiller GT5 Prologue?


HCG

Anbefalte innlegg

Er her noen som spiller GT5P for tiden?

Fikk det til jul og spiller det ganke mye ;D

 

Men jeg hater å bare spille mot engelskmenn, nederlendere og tyskere.

Noen som spiller GT5P for tiden? Det er så f*** kjedelig å ikke spille mot norske :ermm:

 

Mvh. HG97 ;D

 

PSN'er: Bloddyhell, Usveinha97 (min), Z1ndr3, Kris93, UrgeLOL, Whackedorage, Drarreg. Håper det kommer flere :thumbup:

 

Takk til vicheous fikk vi denne linken :)

Endret av HardC0re Gamer 1997
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg spiller det en del.. sitter å spiller forran et 102" lærret :) det er sykt rått, og realistisk.. :)

 

Kjøpte PS3 her for et par uker siden, og har Solberg stolen, også, men den har jeg ikke fått rotet meg til å kopple opp.. skal i løpet av uken som kommer få kopplet meg opp på nettet også, slik at jeg kan spille online.. da skal jeg mer enn gjerne kjøre mot deg!

(skal knuse deg :) he he.. neida, er ikke så god ennå..eller?)

Lenke til kommentar
jeg spiller det en del.. sitter å spiller forran et 102" lærret :) det er sykt rått, og realistisk.. :)

 

Kjøpte PS3 her for et par uker siden, og har Solberg stolen, også, men den har jeg ikke fått rotet meg til å kopple opp.. skal i løpet av uken som kommer få kopplet meg opp på nettet også, slik at jeg kan spille online.. da skal jeg mer enn gjerne kjøre mot deg!

(skal knuse deg :) he he.. neida, er ikke så god ennå..eller?)

 

Hva er PSN'en din da?

Lenke til kommentar
jeg spiller det en del.. sitter å spiller forran et 102" lærret :) det er sykt rått, og realistisk.. :)

 

Kjøpte PS3 her for et par uker siden, og har Solberg stolen, også, men den har jeg ikke fått rotet meg til å kopple opp.. skal i løpet av uken som kommer få kopplet meg opp på nettet også, slik at jeg kan spille online.. da skal jeg mer enn gjerne kjøre mot deg!

(skal knuse deg :) he he.. neida, er ikke så god ennå..eller?)

 

Hva er PSN'en din da?

 

PSN ? bloddyhell.. hva står det for ?

Jeg har spilt mye på de andre GT, men Prologue er relativt nytt for meg, har bare hatt spillet noen få uker, og spilt det litt.. har kjøpt meg noen biler, og solgt en del av dem for å kjøpe noen andre.. men tingen er at det er noen baner jeg ikke får kjørt fordi jeg ikke har rett bil.. men skal se om jeg får rettet på det i kveld.. hmm finnes det noen "jukse koder" på dette spillet? så jeg får litt mer $$ :)

Lenke til kommentar
Heldigvis setter MS på noe plass utenpå de harddiskene de kjøper slik at de ikke kan svikte, dette gjør dog prisen 3 ganger så høy.

 

Men desverre så hjelper ikke det heller. Min HDD på 360'n har gått i stykker.

 

On topic: Spiller det avogtil, du kan legge meg til på PSN, brukernavnet er Kris93.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...