Gå til innhold

Fyf.. Prince of Persia er rått!


Anbefalte innlegg

Hahaha.. Kjøpte Prince of Persia igår, leverte det tilbake i dag til fordel for MGS4. Damn så drittspill.. Greit, det er fin grafikk og sikkert en god handling, men man spiller jo såvidt selv. Det er mer en "interaktiv" tegnefilm. "Trykk 'X' her" og "hopp her" osv .. Gjeeeesp...

 

Ehh, hvor lenge prøvde du spillet? Høres ikke ut som det ga det en ordentlig sjanse. Spillet blir bare mer og mer krevende når det gjelder knappetrykking, men det handler mer om å trykke på riktig tid enn å bare trykke masse.

 

Det er jo ikke historien resten av folka i tråden her liker, det er spillet. Historien har jeg enda ikke skjønt bæret av, annet enn hvem den slemme er. Men det er et ekstremt gøyalt spill å spille.

 

Joda, men spill som handler om "å trykke riktig knapp til riktig tid" er ikke noe for meg. Da føler jeg at jeg ikke har noe kontroll og det minner meg om gamle "interaktive filmer" for MS-DOS (Lawnmover Man anyone)? Neida, det er ikke sååå dårlig, men jeg fant fort ut at spillet absolutt ikke er noe for meg, så da bytta jeg det.

 

Høres ut som du ikke fikk prøvd en skikkelig kamp engang. Kampsystemet er nemlig ekstremt kult og krever mye trykking. Et av de beste kampsystemene jeg har sett i et plattformspill. Ligner på heavenly sword og god of war.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hahaha.. Kjøpte Prince of Persia igår, leverte det tilbake i dag til fordel for MGS4. Damn så drittspill.. Greit, det er fin grafikk og sikkert en god handling, men man spiller jo såvidt selv. Det er mer en "interaktiv" tegnefilm. "Trykk 'X' her" og "hopp her" osv .. Gjeeeesp...

 

Ehh, hvor lenge prøvde du spillet? Høres ikke ut som det ga det en ordentlig sjanse. Spillet blir bare mer og mer krevende når det gjelder knappetrykking, men det handler mer om å trykke på riktig tid enn å bare trykke masse.

 

Det er jo ikke historien resten av folka i tråden her liker, det er spillet. Historien har jeg enda ikke skjønt bæret av, annet enn hvem den slemme er. Men det er et ekstremt gøyalt spill å spille.

 

Joda, men spill som handler om "å trykke riktig knapp til riktig tid" er ikke noe for meg. Da føler jeg at jeg ikke har noe kontroll og det minner meg om gamle "interaktive filmer" for MS-DOS (Lawnmover Man anyone)? Neida, det er ikke sååå dårlig, men jeg fant fort ut at spillet absolutt ikke er noe for meg, så da bytta jeg det.

 

Høres ut som du ikke fikk prøvd en skikkelig kamp engang. Kampsystemet er nemlig ekstremt kult og krever mye trykking. Et av de beste kampsystemene jeg har sett i et plattformspill. Ligner på heavenly sword og god of war.

 

Jeg spilte gjennom første verden, så da håper jeg også at jeg har fått prøvd kampsystemet ordentlig. Sinnsykt kjipt kampsystem, synes jeg.

Lenke til kommentar
Hahaha.. Kjøpte Prince of Persia igår, leverte det tilbake i dag til fordel for MGS4. Damn så drittspill.. Greit, det er fin grafikk og sikkert en god handling, men man spiller jo såvidt selv. Det er mer en "interaktiv" tegnefilm. "Trykk 'X' her" og "hopp her" osv .. Gjeeeesp...

Vel, i MGS4 slipper du for det meste å trykke i det hele tatt.

 

Haha, hvor gammel er du? 12? Jeg tror ikke du er 12 engang ..

Lenke til kommentar
Hahaha.. Kjøpte Prince of Persia igår, leverte det tilbake i dag til fordel for MGS4. Damn så drittspill.. Greit, det er fin grafikk og sikkert en god handling, men man spiller jo såvidt selv. Det er mer en "interaktiv" tegnefilm. "Trykk 'X' her" og "hopp her" osv .. Gjeeeesp...

Vel, i MGS4 slipper du for det meste å trykke i det hele tatt.

 

Haha, hvor gammel er du? 12? Jeg tror ikke du er 12 engang ..

Jeg tror han hvertfall er 13! :p

Lenke til kommentar
Fy f**n jeg misunner dere :p Dere spiller pop på playstation 3 mens her sitter jeg å spiller jak3 på ps2 fordi jeg ikke fant prince of persia sands of time til ps2 da ende jeg opp med jak3. Men de ble får barnslig for meg, men har fortsatt god of war 1 og 2 ;)

 

Sands of Time var utrolig bra, og alle som har PS2 bør ha spilt det. Et av historiens beste eventyrspill spør du meg. Desverre gjelder ikke dette de to neste spillene i POP-serien. Nå er jeg over halveis i POP til PS3 og så langt er det minst like bra som Sands of Time. Jeg får se hvordan slutten blir.

Lenke til kommentar
Fy f**n jeg misunner dere :p Dere spiller pop på playstation 3 mens her sitter jeg å spiller jak3 på ps2 fordi jeg ikke fant prince of persia sands of time til ps2 da ende jeg opp med jak3. Men de ble får barnslig for meg, men har fortsatt god of war 1 og 2 ;)

 

Sands of Time var utrolig bra, og alle som har PS2 bør ha spilt det. Et av historiens beste eventyrspill spør du meg. Desverre gjelder ikke dette de to neste spillene i POP-serien. Nå er jeg over halveis i POP til PS3 og så langt er det minst like bra som Sands of Time. Jeg får se hvordan slutten blir.

Har du spilt god of war1 og 2?

 

Jeg har prøvd énern bittelitt, men ikke rundet det eller noe. Vet jeg burde ha spilt dem, men er liksom ferdig med PS2 nå :p

Lenke til kommentar
Fy f**n jeg misunner dere :p Dere spiller pop på playstation 3 mens her sitter jeg å spiller jak3 på ps2 fordi jeg ikke fant prince of persia sands of time til ps2 da ende jeg opp med jak3. Men de ble får barnslig for meg, men har fortsatt god of war 1 og 2 ;)

 

Sands of Time var utrolig bra, og alle som har PS2 bør ha spilt det. Et av historiens beste eventyrspill spør du meg. Desverre gjelder ikke dette de to neste spillene i POP-serien. Nå er jeg over halveis i POP til PS3 og så langt er det minst like bra som Sands of Time. Jeg får se hvordan slutten blir.

Har du spilt god of war1 og 2?

 

Jeg har prøvd énern bittelitt, men ikke rundet det eller noe. Vet jeg burde ha spilt dem, men er liksom ferdig med PS2 nå :p

skjønner deg godt ;)

Lenke til kommentar
det at man ikke kan dø, trekker også litt ned.

 

Du kan ikke mene det?

Det at du ikke kan dø er jo skapt for å forhindre plagsom lasting av brettet på nytt. Jeg synes dette er et meget orginalt trekk.

 

Det med å dø i spill har alltid vært en litt rar greie, fordi du bare trykker på "continue" og prøver igjen. Her har Ubisoft laget et historisk element som passer spill som medium mye bedre.

 

Dessuten så har du jo ingen fordeler av å bli reddet av Elika. I en kamp for eksempel, så vil jo bossen regenerere store deler av livet sitt når du blir reddet, og du må gjøre alt på nytt igjen. Det har den samme effekten som å dø, bare at det fungerer mer effektivt med mindre irritasjon.

Lenke til kommentar
Hahaha.. Kjøpte Prince of Persia igår, leverte det tilbake i dag til fordel for MGS4. Damn så drittspill.. Greit, det er fin grafikk og sikkert en god handling, men man spiller jo såvidt selv. Det er mer en "interaktiv" tegnefilm. "Trykk 'X' her" og "hopp her" osv .. Gjeeeesp...

 

Ehh, hvor lenge prøvde du spillet? Høres ikke ut som det ga det en ordentlig sjanse. Spillet blir bare mer og mer krevende når det gjelder knappetrykking, men det handler mer om å trykke på riktig tid enn å bare trykke masse.

 

Det er jo ikke historien resten av folka i tråden her liker, det er spillet. Historien har jeg enda ikke skjønt bæret av, annet enn hvem den slemme er. Men det er et ekstremt gøyalt spill å spille.

 

Joda, men spill som handler om "å trykke riktig knapp til riktig tid" er ikke noe for meg. Da føler jeg at jeg ikke har noe kontroll og det minner meg om gamle "interaktive filmer" for MS-DOS (Lawnmover Man anyone)? Neida, det er ikke sååå dårlig, men jeg fant fort ut at spillet absolutt ikke er noe for meg, så da bytta jeg det.

 

Høres ut som du ikke fikk prøvd en skikkelig kamp engang. Kampsystemet er nemlig ekstremt kult og krever mye trykking. Et av de beste kampsystemene jeg har sett i et plattformspill. Ligner på heavenly sword og god of war.

 

Ikke god of war nei, det har faktisk veldig bra kampsystem siden du manuelt styrer kampene. Prince of Persia er veldig enkelt, er veldig automatisk styrt. Det funker men skulle ønske jeg også at det var mer manuelt styrt. God of War syns jeg var perfekt. Der kan man virkelig være kreativ og ta av om man vil.

Lenke til kommentar
Prince of Persia er veldig enkelt, er veldig automatisk styrt.

 

Det er ingenting som styres automatisk i Prince of Persia.

Hvis du sikter til at du trykker på en knapp for at en animasjon skal utføres, så gjelder det for alle spill. Det er ingen spill der du lager animasjonene selv til punkt og prikke. Det du sier om POP holder dermed ikke.

Lenke til kommentar
HIMMEL for en kombo! sverd-sverd-sverd-elika-elika-hanske-elika-elika-hopp-elika-sverd! Når man først begynner å leke seg litt får man til mye...kanskje jeg burde prøve å hoppe etter den siste elika'en?

 

Jeg vet, det er sykt hvor filmatiske og flotte jo lengere du gjør de komboene. Jeg bruker mye en nå med; sverd-sverd-sverd-hopp-løft-sverd Er ikke som tekken hvor komboene bare er en kombinasjon av triks du ser ellers, men komboene gjør at triksene ser mye mer storslagene ut.

 

Håper de følger denne formelen i en oppfølger, og lager et enda lengere spill. Jeg er nå 70 prosent ferdig etter 20-30 timers spilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...