John Doe Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Ikke veldig god beskrivelse men når jeg starter opp spillet (PC versjon) snurrer bildet rundt mot klokka. For å hindre dette må jeg bevege musa sakte mot høyre men det gjør spillet uspillbart Når man sitter i bilen vil synet ut starte rett frem men bevege seg raskt mot venstre og så ser man bare venstre A-stolpe fra innsiden i bilen. Spillet er selvfølgelig lovlig kjøpt og riggen skal være mer enn god nok. Registrert meg med konto hos Rockstar og er online. Noen som har opplevd det samme og vet hva som må til for å fikse dette? John
4588pkdkrikue5c Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Du nemner ikkje versjonen av spelet. For meg kan det vere like gjerne vere GTA2 som GTA IV.
Hr. Jenssen Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Det er jo mest sannsynlig GTA4. Hvilken versjon har du? Har du patchet spillet? Jeg selv måtte drite i patchen. Mange andre som har problemer etter de installerte den. Spesielt om man har en joystick/gamepad plugget inn. Om du har det, prøver du å dra ut kabelen, restarte PC'en, og prøve spillet på nytt. Om det ikke funker, foreslår jeg at du reinstallerer hele spillet, og lar være å installere patchen når du blir spurt om det. Da skal alt funke fint igjen.
John Doe Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Skrevet 26. desember 2008 Det er GTA4. Spillet er patchet og har prøvd det meste nå. Avinstallerer og prøver uten patching, takk for tips
4588pkdkrikue5c Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Eg tenkte nesten det var GTA4, men eg måtte berre vere heilt sikker. Hvis det er noko trøst er det visst mykje feil med PC versjonen, og me får håpe Rockstar kjem med fiksar snart.
Brede_Skapstroppen Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Regner med at du ikke har problemer med liknende ting i andre spill/desktop - slik at vi kan utelukke at det er hardware som er problemet Har ikke opplevd noe liknende selv, men det slo meg første gangen jeg startet opp spillet at det var et ganske kronglete oppsett av kontrollere osv. Kan du ha fått tuklet med noe i oppsettet av kontrollere i spillet som gjør at du sliter. Bruker du gamepad eller noe?
John Doe Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 Er en ivrig gamer og ingen problemer i andre spill. Startet spillet med alle settings på default og prøvd meg frem siden men til ingen nytte. Re-installerer og prøver på nytt uten patching. Kun mus, skjerm og tastatur som er koblet til pc`en.
Halsstikkar Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Jeg hadde det samme problemet, det jeg gjorde var at jeg kobla ut PC musa og tastaturet fra usb porten, restartet pc'en og så funket det:)
Hr. Jenssen Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Mulig jeg bare er en idiot... men hvordan klarer du å restarte PC'en om du plugger ut mus og tastatur? Plugget du dem inn igjen, og så restartet du, eller trykket du bare på power-knappen? Om siste alternativ er tilfelle, hva bruker du da til å spille med? Gamepad?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå