Gå til innhold

Moddet PSP tilbake til original FW


fundah

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Har en PSP 2000(slim blablabla) som jeg fikk moddet for en stund tilbake til 3.80 m33 FW, og dette har fungert helt supert for meg.

 

Men nå er saken slik at PSPen skal gis bort til nevøen min på 7år, som ikke har det samme behovet for funksjoner på pspen som det jeg hadde. Og jeg kjøpte et psp Spill i går(Lego batman), som krevde at jeg oppgraderte fw´en til det som fulgte med, noe jeg ikke helt vet om vil funke helt med den modifiserte FWen.

 

Så da tenkte jeg at jeg like godt skulle de-modifisere den, og kun ha original sony FW, sånn at nevøen min bare kan kjøpe spill uten å måtte ringe meg hver gang en feilmelding popper opp.

 

Er det noen enkel måte å gjøre dette på?

jeg vil altså kun ha original FW, som nevøen min lett kan oppgradere og styre med selv

 

 

(jeg har søkt forumet, men ikke funnet noen emner som svarer helt på det jeg ser etter)

 

 

 

God jul, og takk for alle eventuelle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan vel berre legge inn den orginale igjen

http://www.us.playstation.com/support/systemupdates/psp

 

Jeg var den ùber PSP freaken og kunne alt som som var å oppdatere fra, helt til den ble ødelagt.

 

Det jeg husker er at man IKKE kan installere normal FW fra et CW. Da hadde jeg 3.40 OEC eller no sånt :p Men det du kan prøve er å gå inn i Recovery mode, nedgradere til 1.50 og deretter oppgradere til det fw'et som fulgte med.

 

 

edit: helt siden den ble ødelagt. = feil. Helt TIL

Endret av Prometherion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...