Gå til innhold

[Løst] Hvordan oppdatere SE G900?


Anbefalte innlegg

Fikk en G900 til jul, og bil gjerne oppdatere denne. Har lastet ned update service, og alt går fint helt til jeg skal igang med selve updaten.

 

Det står "hold inne C og sett i USB-kabelen" osv.. Jeg gjør dette, men ingenting skjer?

 

Kanskje også verdt og nevne at telefonen ikke dukker opp i min datamaskin når jeg kobler den til, heller..

 

Alle svar settes stor pris på :)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk en G900 til jul, og bil gjerne oppdatere denne. Har lastet ned update service, og alt går fint helt til jeg skal igang med selve updaten.

 

Det står "hold inne C og sett i USB-kabelen" osv.. Jeg gjør dette, men ingenting skjer?

 

Kanskje også verdt og nevne at telefonen ikke dukker opp i min datamaskin når jeg kobler den til, heller..

 

Alle svar settes stor pris på :)

 

Hei prøv å ta inn og ut USB kabelen fra pc'n med telefonen tilkobblet, hvis ikke pc'n din reagerer da så er det den som mangler ett eller annet. Forøvrig, hvis du fikk telefonen igår og den var ny fra butikk så har du mest sansynlig den siste softwaren.

 

http://www.sonyericsson.com/cws/support/ph...lc=no&cc=no

http://ma3-origin.extranet.sonyericsson.com/drivers/

Lenke til kommentar

Takk for svar :)

 

Jeg har nå prøvd å oppdatere telefonen 10-20 ganger, alle har vært mislykkede.. Jeg har skjekket at kontaktene er rene, jeg har fulladet batteri og alt det der..

Oppdateringen fungerer helt frem til 80 prosent o.l.

 

Hvorfor skjer dette? Telefonen oppdages fortsatt ikke i min datamaskin heller :S

 

Og om jeg nå prøver å starte telefonen på nytt, uten å oppdatere kommer SE-logoen opp, så blir alt svart, så kommer SE-logoen opp igjen, og sånn fortsetter det i evigheter.

 

// en veldig frustrert Haakon..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...