[email protected] Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Hei Jeg har nettop innstalert GTA IV på pc'n min og spillet er i dårlig kvalitet pluss at det lagger. Er det noe jeg kan gjøre for å fikse det? jeg har ny pc så det skal funke fett?
Applebee Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Ikke forvent at det skal funke fett, er et utrolig krevende spill... Få PC`er kjører full snøring helt smooth...
[email protected] Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 Ikke forvent at det skal funke fett, er et utrolig krevende spill... Få PC`er kjører full snøring helt smooth... så spillet er helt ubrukelig så lenge jeg ikke kjøper mye bedre skjermkort?
Selvin Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Kommer an på hva du har nå det, så det må du gjerne fortelle oss
[email protected] Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 Kommer an på hva du har nå det, så det må du gjerne fortelle oss jaok.. acer aspire 5920G, SKJERMKORT : ATI radeon HD 3470 graphics 256 MB
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 lol, og du venter at du skal kjøre det bra med en dårlig laptop?
[email protected] Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 lol, og du venter at du skal kjøre det bra med en dårlig laptop? vetafaen, da forventa jeg vel for mye av pcn og for lite av spillet.. har dere noen skjermkort eller oppgraderinger å anbefale??!
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Er ikke så lett å bytte skjermkort på en laptop, det tror jeg du kan glemme. Du bør ha en kraftig stasjonær for GTA 4.
[email protected] Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 Er ikke så lett å bytte skjermkort på en laptop, det tror jeg du kan glemme. Du bør ha en kraftig stasjonær for GTA 4. Daså;P takk for hjelpa: ) Er ikke så lett å bytte skjermkort på en laptop, det tror jeg du kan glemme. Du bør ha en kraftig stasjonær for GTA 4. Daså;P takk for hjelpa: ) Noen som vil kjøpe GTA ?..
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 hehe, hadde jeg ikke fått det til jul så
L4r5 Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Noen som vil kjøpe GTA ?.. Desverre. JEg synes GTA funker best på konsoll
[email protected] Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 hehe, hadde jeg ikke fått det til jul så hehe daså, fikk det i går sjææl.. men fikk ikke akkurat så mye bruk for det..
LarZen Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Kjøp deg en konsoll, eneste måten å spille spill på idag uten å ruinere deg selv ved å kjøpe ny pc som blir utadert etter noen mnd alikavel.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 (endret) Kjøp deg en konsoll, eneste måten å spille spill på idag uten å ruinere deg selv ved å kjøpe ny pc som blir utadert etter noen mnd alikavel. Det mener jeg er tull. Kjøper du en god stasjonær er den fortsatt god etter 1år. Brukbar til nye spill ihvertfall 2 år. etter 2 år kan du oppgradere noen vitale komponenter. Endret 25. desember 2008 av Kron
[email protected] Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 Kjøp deg en konsoll, eneste måten å spille spill på idag uten å ruinere deg selv ved å kjøpe ny pc som blir utadert etter noen mnd alikavel. ja, fikk xbox 360 i går.. men det viste jeg jo ikke før i går, så jeg fikk ikke ønska meg det på xbox i stedet for PC
jarah Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Du kan eventuelt selge spillet til Gamestop, tror du får ca 300-400 kr? Uansett, så får du vel fikse deg bedre PC.
L4r5 Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Kjøp deg en konsoll, eneste måten å spille spill på idag uten å ruinere deg selv ved å kjøpe ny pc som blir utadert etter noen mnd alikavel. ja, fikk xbox 360 i går.. men det viste jeg jo ikke før i går, så jeg fikk ikke ønska meg det på xbox i stedet for PC Kanskje du kan bytte spillet med noen som har konsoll-versjonen av det men ønsker seg pc-versjonen
[email protected] Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 Kjøp deg en konsoll, eneste måten å spille spill på idag uten å ruinere deg selv ved å kjøpe ny pc som blir utadert etter noen mnd alikavel. ja, fikk xbox 360 i går.. men det viste jeg jo ikke før i går, så jeg fikk ikke ønska meg det på xbox i stedet for PC Kanskje du kan bytte spillet med noen som har konsoll-versjonen av det men ønsker seg pc-versjonen Ja, jeg bytter GTA IV PC mot GTA IV Xbox hvis noen er interiserte!!
LarZen Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Kjøp deg en konsoll, eneste måten å spille spill på idag uten å ruinere deg selv ved å kjøpe ny pc som blir utadert etter noen mnd alikavel. Det mener jeg er tull. Kjøper du en god stasjonær er den fortsatt god etter 1år. Brukbar til nye spill ihvertfall 2 år. etter 2 år kan du oppgradere noen vitale komponenter. Ikke om du skal spille dem nyeste spillene hele tiden med grafikk stilt på max eller rett under. Det har jeg testa opp til flere ganger og det går sjeldt særlig bra. Og det blir bare værre og værre for vært år som går, spillene krever bare mere og mere. Men det er jo min mening da, noen synes det er helt greit å spille med 15-25fps mens andre slik som meg blir gal i hode av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå