Gå til innhold

GTA IV ræv grafikk og lagg?!?!?!?!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

lol, og du venter at du skal kjøre det bra med en dårlig laptop?

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

Er ikke så lett å bytte skjermkort på en laptop, det tror jeg du kan glemme. Du bør ha en kraftig stasjonær for GTA 4.

Skrevet
Er ikke så lett å bytte skjermkort på en laptop, det tror jeg du kan glemme. Du bør ha en kraftig stasjonær for GTA 4.

Daså;P takk for hjelpa: )

Daså;P takk for hjelpa: )

Noen som vil kjøpe GTA ?:p..

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

hehe, hadde jeg ikke fått det til jul så :p

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet (endret)
Kjøp deg en konsoll, eneste måten å spille spill på idag uten å ruinere deg selv ved å kjøpe ny pc som blir utadert etter noen mnd alikavel.

Det mener jeg er tull. Kjøper du en god stasjonær er den fortsatt god etter 1år. Brukbar til nye spill ihvertfall 2 år. etter 2 år kan du oppgradere noen vitale komponenter.

Endret av Kron
Skrevet
Kjøp deg en konsoll, eneste måten å spille spill på idag uten å ruinere deg selv ved å kjøpe ny pc som blir utadert etter noen mnd alikavel.

ja, fikk xbox 360 i går.. men det viste jeg jo ikke før i går, så jeg fikk ikke ønska meg det på xbox i stedet for PC

Skrevet

ja, fikk xbox 360 i går.. men det viste jeg jo ikke før i går, så jeg fikk ikke ønska meg det på xbox i stedet for PC

Kanskje du kan bytte spillet med noen som har konsoll-versjonen av det men ønsker seg pc-versjonen

Skrevet

Kanskje du kan bytte spillet med noen som har konsoll-versjonen av det men ønsker seg pc-versjonen

Ja, jeg bytter GTA IV PC mot GTA IV Xbox hvis noen er interiserte!!

Skrevet

Det mener jeg er tull. Kjøper du en god stasjonær er den fortsatt god etter 1år. Brukbar til nye spill ihvertfall 2 år. etter 2 år kan du oppgradere noen vitale komponenter.

Ikke om du skal spille dem nyeste spillene hele tiden med grafikk stilt på max eller rett under. Det har jeg testa opp til flere ganger og det går sjeldt særlig bra. Og det blir bare værre og værre for vært år som går, spillene krever bare mere og mere.

Men det er jo min mening da, noen synes det er helt greit å spille med 15-25fps mens andre slik som meg blir gal i hode av det :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...