Gå til innhold

Call of duty 5 eller Far Cry 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en del penger til jul og har tenkt til å kjøpe enten Call of Duty 5 eller Far Cry 2. (Resistance 2 har jeg allerede).

Jeg lurer da på hvilket jeg bør velge når det jeg er mest opptatt av er onlinedelen. Jeg vil at onlinedelen skal være omfattende og at jeg ikke går lei av det med en gang.

Hvilket burde jeg velge da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sagt Far Cry 2, men veldig få folk liker noen av dem... Call of duty 4 er mye bedre enn Call of duty 5... Jeg hadde investert i CoD 4 istedenfor

Skrevet

Har ikke spilt cod5 men har cod4 og siden det er samme engine vil du nokk like det (tenker da selvfølgelig på multiplayer). Har desverre far cry 2 og dette spillet bør du holde deg unna. Fikk det på release datoen og enda ikke blitt ferdig med det og det på grunn av at det er 1 mission: kjør så langt at det blir kjedelig og ta ut 2-15 forskjellige baser på veien og deretter gjør oppdraget ferdig (skyt alt og alle)

Greit nok at Cod5 er det samme (med unntak av kjøringen) men det har sikkert en god historie og litt ingame action annet enn en brennende busk.

Skrevet

Hvis du bare skal ha et av de ville jeg gått for Cod. Far Cry blir du lei av etter en (ikke så veldig lang) stund, mens cod multi kan du holde på med til du sovner inn..

Skrevet

CoD 5 er forskjellig fra CoD 4!

Martyr nevner historien, den er ikke like bra som i CoD 4, og sjela er nokså borte...

Dessuten er det ikke like gøy med WW2 våpen (mener jeg)

Men det er noe du må tenkte på din egen smak...

Skrevet
CoD 5 er forskjellig fra CoD 4!

Martyr nevner historien, den er ikke like bra som i CoD 4, og sjela er nokså borte...

Dessuten er det ikke like gøy med WW2 våpen (mener jeg)

Men det er noe du må tenkte på din egen smak...

Kan ikke si meg mer enig i akkurat dette.

Merkes også GODT at det ikke er fra Infinity Ward, da spillet i mine øyne ser "uferdig" ut. (Noe egentlig Fc2 og gjør)

Skrevet

Hadde ikke gidded kjøpe noen av dem... Jeg er en av dem få som liker Far Cry 2, men ble lei av det etter ikke så lenge, og multiplayeren føltes like proffesjonell ut som multiplayer mod til San Andreas (For de som ikke har prøvd den, er det helt elendig)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...