Gå til innhold

Dagstur i skog eller fjell, KRISTIANSAND-området


gaaserud

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Dama klager på at jeg ikke er oppfinnsom nok om dagen, så tenkte å ta ho med på en dagstur i den flotte norske naturen. Problemet er at jeg er student her på sørlandet, og kan ikke så mye om områdene rundt.

 

Noen som har noen forslag til en bra tur for et slikt formål? Har bil, så kan kjøre et stykke om det er nødvendig.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Ser på datoene at det er gått over et halvt år fra første post til andre post. Har du ikke kommet deg ut i naturen på denne tiden, så har vel dama muligens rett at du ikke er oppfinnsom nok. :D

 

Men ønsker du dagsturer i nærheten av Kristiansand, så ville jeg besøkt kontoret til Kristiansand og Opplands Turistforening (KOT) som er et lokallag under Den Norske Turistforening. KOT har kontorer/turistinformasjon i Kirkegata 15 i Kristiansand sentrum. De vil være behjelpelige med turvalg for deg. Du finner dem også på www.kot.no

Lenke til kommentar

Hehe, har dame ennå folkens, hadde bare glemt bort tråden:)

 

Banehaia har vi vært mye i, men det er liksom så nærme byen at det ikke blir en ordenltig tur om dere skjønner. Men skal prøve å komme i kontakt med turistforeningen og få lånt en hytte eller noe sånn, det må jo være koselig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Du kan ta en tur til Havsyn. Flott plass.

 

Hvor er dette? Har aldri hørt navnet jeg:)

Her ligger det. Det mest praktiske er å gå inn fra Dønnestadmoen.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...