Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Fra før av så har vi: Baldurs Gate 1 + Ekspansion pakkene Baldurs Gate 2 + Ekspansion pakkene Icewind Dale 1 + 2 Neverwinter Nights 1 + Ekspansion pakkene Neverwinter Nights 2 + Ekspansion pakkene, Må ha spill som funker greit med følgene maskinvare spesifikasjoner (15 fps minimum): CPU: AMD Turion 64 X2 (2.0 Ghz) GPU: Nvidia 8400M GS RAM: 2GB OS: Windows Vista 32bit Home Premium Broren min liker spill som Oblivion (åpen verden, "sandbox" etc). Mens jeg liker spill som Neverwinter Nights (karakter utvikling, rollespilling), så kanskje et spill som har en blanding mellom disse kriteriene.
Mompen Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Prøvd Titan Quest? Kan spille over nettet med andre, coop i mainquest osv! Knallspill
Hooper1004 Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Fra før av så har vi:Baldurs Gate 1 + Ekspansion pakkene Baldurs Gate 2 + Ekspansion pakkene Icewind Dale 1 + 2 Neverwinter Nights 1 + Ekspansion pakkene Neverwinter Nights 2 + Ekspansion pakkene, Må ha spill som funker greit med følgene maskinvare spesifikasjoner (15 fps minimum): CPU: AMD Turion 64 X2 (2.0 Ghz) GPU: Nvidia 8400M GS RAM: 2GB OS: Windows Vista 32bit Home Premium Broren min liker spill som Oblivion (åpen verden, "sandbox" etc). Mens jeg liker spill som Neverwinter Nights (karakter utvikling, rollespilling), så kanskje et spill som har en blanding mellom disse kriteriene. CPU er udugelig!! alle INTEL som Dore 2 Duo, Centrino og Centrino 2 er myyye bedre... se på intel core 2 duo/ cantrino 1 og 2 krav og ADM kravet... Processor: Intel Core 2 Duo 1.8GHz, AMD Athlon X2 64 2.4GHz (HENTET FRA STEAM... GTA IV KRAVET!) nesten dobbelt så mye!
Mompen Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 CPU funker fint den! Litt eldre rollespill som Titan Quest, Diablo 2, o.l spill går det helt greit. GTA IV er jo splitter nytt mann
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Nå er specsa fra laptop da, så vanskelig å oppgradere, og GTA IV er utelukket, ingen av oss liker slike spill.
Rampage Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Er dere avhengig av at det skal faktisk være kampmodus av typen dere allerede har oppgitt? Det finnes jo mange flotte simulatorer som kan regnes som rollespill (IE. Patrician-spillene, som er ypperlige til multiplayer). Det var dagens reklamering, da dere ikke er ute etter slikt, men burde prøve det ^^ Diablo 2 som nevnt, men er rimelig hack'n'slash og ikke særlig historiedrevet. Titan Quest likeså. Ellers kan man jo nevne Dungeon Siege 1 og 2. Morsomme, men linære og "trange" i form av en bestemt rute. Men sikkert verdt å kikke på.
Hooper1004 Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 hehe, men det var ikke helt poenget... det var forskjellen på de to prosessorene
Rampage Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Men ingen bryr seg om forskjellen på de to prossessorene, så host opp ett RPG-spill med CO-OP mulighter.
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Er dere avhengig av at det skal faktisk være kampmodus av typen dere allerede har oppgitt? Det finnes jo mange flotte simulatorer som kan regnes som rollespill (IE. Patrician-spillene, som er ypperlige til multiplayer). Det var dagens reklamering, da dere ikke er ute etter slikt, men burde prøve det ^^ Diablo 2 som nevnt, men er rimelig hack'n'slash og ikke særlig historiedrevet. Titan Quest likeså. Ellers kan man jo nevne Dungeon Siege 1 og 2. Morsomme, men linære og "trange" i form av en bestemt rute. Men sikkert verdt å kikke på. Hvilke simulatorer mener du da? Jeg kommer nemlig ikke på noen.
Rampage Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 (endret) Patrician II og III (egentlig II gold) kastet jeg inn som reklame som du ser. Jeg regner det som rollespill til den grad at du har en person som blir eldre, som kan gifte seg, som kan oppnå rykte, som kan bli tatt for diverse mindre pene ting og som kan avansere i hansasamfunnet. Du ser kanskje at jeg skrev at det var ikke det du var ute etter, men måtte reklamere litt for noen spill jeg liker veldig godt og som jeg vet fungerer veldig bra i multiplayer Og en slik simulator gir jo en "rollespill"-følelse. edit: du var trådstarter ja. Endret 24. desember 2008 av Rampage
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Så det og skal ta en titt på dem, og diskutere dem med broren min
Rampage Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Spørs om handelssimulatorer kan være for treige for dere. Men viss det er med broren din så burde du absolutt vurdere det. Hatt mange timer med morro der Det fra en som digger RPG-spillene og spilt coop på flere av dem, spillerfaringstyngde!
Mr. Fiskum Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Diablo 2 er jo et must da hvis dere ikke har prøvd det før.
Neppe Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Prøvd Titan Quest? Kan spille over nettet med andre, coop i mainquest osv! Knallspill Kan anbefale dette jeg også. Jeg og samboern spilte igjennom spillet sammen. Utrolig morsomt. Kule bossfights også. Så ser det ikke allverden ut eller.
Sirius Cobra Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 (endret) Sacred er meget morsomt i coop, to'ern er sikkert ganske morsomt men jeg har ikke fått spilt det så mye og multiplayer delen har jeg ikke testet ennå. Endret 24. desember 2008 av Sirius Cobra
Patton Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Sacred er meget morsomt i coop, to'ern er sikkert ganske morsomt men jeg har ikke fått spilt det så mye og multiplayer delen har jeg ikke testet ennå. Synes Sacred 2 var en skuffelse i multiplayer. Sacred 1 var morsomt fra begynnelsen til slutt, men Sacred 2 gadd jeg ikke engang aa spille til lvl 10.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå