Gå til innhold

Impotere ting til Xbox360 HDD


zapaa

Anbefalte innlegg

Hei folkens! Jeg har en Xbox360 som jeg kjøpte etter april 2008. Har prøvd å flashe den, men selvfølgelig har jeg en Lite-On Philips DVD-ROM som ikke går ann å flashes (enda). Men så lurte jeg på noe som kanskje er et ganske idiotisk og kanskje "noobish" spørsmål.

Er det mulig å koble opp Xboxens HDD til datamaskinen? Da tenker jeg på å backe opp spillene på datamaskinen og dermed importere dem videre til Xboxen!

 

Mvh Zapaa

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

zapaa: Nei. Bare nei.

 

mX: Ja. Bare ja.

 

 

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Lenke til kommentar
zapaa: Nei. Bare nei.

 

mX: Ja. Bare ja.

 

 

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

 

Fullt lovleg å ta backup av spel

Endret av -TB-Raiden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...