Stig'n Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 (endret) Hei. Jeg lurte på om noen kansje visste noe ang. Fallout 3 GECK-kit og dens modde muligheter av flygende kjøretøyer som f.eks: VertiBird som Enclave bruker. blir gal av å gå rundt i det landskapet...Selv om det er nydelig grafikk and so on...Jeg vil bare hoovre over plassene istedefor å gå rundt omkring, antar det blir NESTEN like fint og nytelig! Denne skulle vel vært flyttet til modifikasjoner og tittelen gir vel litt falske forhåpninger, men om noen som helst har noen tanker rundt dette så spytt ut Endret 22. desember 2008 av Stig'n
L4r5 Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 (endret) Sorry for off topic, men ville are nevne at om moderatorne ser signaturen din så kommer de til å få fnatt. Skal være maks fire linjer. Endret 22. desember 2008 av L4r5
Stig'n Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Skrevet 22. desember 2008 (endret) Ok, er det bedre nå eller? GECK people, come one, some thoughts? norsk ja...Komann [er det mulig å skifte nick?!] Endret 22. desember 2008 av Stig'n
FBEN Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Du kan skifte nick her (hver 180 dag). https://www.diskusjon.no/index.php?act=User...ODE=dname_start
Stig'n Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Skrevet 22. desember 2008 (endret) Du kan skifte nick her (hver 180 dag). https://www.diskusjon.no/index.php?act=User...ODE=dname_start Kult, takker og bukker! Ingen der ute som spiller F3 ? Endret 22. desember 2008 av Stig'n
Richard_S Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 For det første er det the Enclave som bruker vertibirds, for det andre var bla. levitate ikke en feature i oblivion fordi mange (iallfall jeg) innså med en gang man (jeg) så introvideon at denne motoren ikke egner seg til å vise områder særlig pent langt ovenfra. Jeg venter imidlertid på at noen modder en Wall-E til fallout 3
L4r5 Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Ingen der ute som spiller F3 ?Joda, men har akkurat begynt på det og har ikke så mange timene bak meg at det gjør noe.
Stig'n Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Skrevet 22. desember 2008 (endret) For det første er det the Enclave som bruker vertibirds, for det andre var bla. levitate ikke en feature i oblivion fordi mange (iallfall jeg) innså med en gang man (jeg) så introvideon at denne motoren ikke egner seg til å vise områder særlig pent langt ovenfra. Jeg venter imidlertid på at noen modder en Wall-E til fallout 3 har ikke så mye med oblivion å gjøre dette da, men siden de også lagde F3, så antar jeg argumentet ditt er gyldig:p Gjør vel dette også gyldig: Det fins en drage mod i oblivion, så hvorfor ikke en vertibird mod i F3? Og JO, det ville sett like fint ut som fra bakken, bare view-distansen hadde blitt mindre. Hva mener du Richard, Wall-E til Fallout3 ?? kan du utdype det, fordi jeg vet ingenting om Wall-e, er det ikke en tegnefilm da`- tar jeg feil der?? Jeje, det er verdt å legge noen timer bak det spillet der, men det er en liten mood-killer når en når lvl20(skal ikke si mer) UANSETT, så er det så MANGT å ta tak i innforbi "storyen" at det blir lite negativt å si sånn ellers om spillet... Endret 22. desember 2008 av Stig'n
Stig'n Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Skrevet 26. desember 2008 Satanikus til vore lite aktive gamer folk det var her da...Svar eller drep posten........
Eppelsin Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 (endret) Satanikus til vore lite aktive gamer folk det var her da...Svar eller drep posten........ Tja... jeg er interessert i å få vite det samme som deg Men jeg har ikke knotet med GECK i det hele tatt, holder på å spille for tiden... et par mndrs tid nå 57 timer så langt.. hatt noen opphold pga frustrasjon.. God-mode'et meg forbi et par ting i dag til og med.. ja so what..det er et spill, og jeg vil ha det GØY, ikke bli frustrert fordi jeg møter 4 sånne Yagobear(?) (glemte navnet.. short-term gamer hukommelse haha) nærmest samtidig eller 2-3 Deathclaws i en tunnel at once...) men alt i alt et genialt spill! Føles litt som juks å "fast-travel" til steder (til tross for at jeg god mode'et litt..), så en eller annen transport kunne vært kult! Så jeg kunne også tenkt meg en bil eller en hovercraft. Behøver jo ikke å fly så veldig høyt heller i tilfelle dersom det passer spillmotoren dårlig. Ser jo hvordan den "sømløst" (nesten) loader nye områder man kommer til, så det ville kanskje blitt litt hardt om den skulle loaded alt på en gang fra stor høyde f.eks? (Men jeg tror vel de har tatt høyde for det (no pun intended), med enten mipmapping e.l. på objekt-nivå (hva som synes når - men ren gjetning fra min side)) Jeg er rett og slett ekstremt imponert over detaljrikdommen og størrelsen på spillet. Bare terrenget er jo utrolig bra! EDIT: oj, litt gammel tråd gitt. Hva har du funnet ut da? Endret 20. januar 2009 av Z_for_Zero
peasandpeace Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Beklager at jeg ikke kan svare på spørsmålet ditt, trenger heller hjelp til geck selv : P Saken er at jeg akkurat har lastet ned og innstallert saken, og trykker på File>data>dobbeltklikker på Fallout3.esm og så ok, for å generere det meste, så jeg får spilt. Saken er at når den kommer på 28% fungerer programmet å virke. Opplevde du noe lignende, for jeg trenger virkelig hjelp. Gjorde du noe annet, eller fungerte det perfekt for deg? Takk for svar, for jeg kan ikke få Bethesda til å hjelpe -_-
Stig'n Skrevet 30. april 2009 Forfatter Skrevet 30. april 2009 Beklager, vært afk ganske lenge...Jeg har ikke testet GECK, heller har jeg ikke testet noen expansion pakker. Jeg vet heller ikke om de har tenkt på å slenge med et lite kjøretøy, hvis ikke kan Bethesda gå å legge seg med den hypa oppdelte salgsmetoden sin... Å møte 3 deathclaws i ein tunnel ja, lite dømt! Har aldri måttet god'mode meg igjennom noen som helst spill da, noe jeg heller ikke kommer til å gjøre -Syns det dreper læringa og alt det der i spelet..Husker en gang jeg testet cheats på Anno1503 for å få visse produkter jeg manglet...Må si det drepte gleden i spillet relativt kjapt! Beklager at jeg ikke kan svare på spørsmålet ditt, trenger heller hjelp til geck selv : P Saken er at jeg akkurat har lastet ned og innstallert saken, og trykker på File>data>dobbeltklikker på Fallout3.esm og så ok, for å generere det meste, så jeg får spilt. Saken er at når den kommer på 28% fungerer programmet å virke. Opplevde du noe lignende, for jeg trenger virkelig hjelp. Gjorde du noe annet, eller fungerte det perfekt for deg? Takk for svar, for jeg kan ikke få Bethesda til å hjelpe -_- Kjører du Vista? If so, prøv å kjøre spelet/installen som admin, en må kansje deaktivere UAC og Defender også...Har vært borti noe lignende, så etter deaktivering av disse, kjør tingen du vil ha inn som admin, and you should be fine...
Stig'n Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Skrevet 4. mai 2009 (endret) ser ikke ut som vi noen gang får fly i dette spillet nei....skaaam...jaja...dead thread... Endret 4. mai 2009 av Stig'n
Marius Fjeld Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 For det første er det the Enclave som bruker vertibirds, for det andre var bla. levitate ikke en feature i oblivion fordi mange (iallfall jeg) innså med en gang man (jeg) så introvideon at denne motoren ikke egner seg til å vise områder særlig pent langt ovenfra. Jeg venter imidlertid på at noen modder en Wall-E til fallout 3 har ikke så mye med oblivion å gjøre dette da, men siden de også lagde F3, så antar jeg argumentet ditt er gyldig:p Gjør vel dette også gyldig: Det fins en drage mod i oblivion, så hvorfor ikke en vertibird mod i F3? Og JO, det ville sett like fint ut som fra bakken, bare view-distansen hadde blitt mindre. Nå har det vel strengt tatt litt med Oblivion å gjøre, ettersom det er samme utvikler, samme fysikkmotor, samme grafikkmotor (?) osv.
Stig'n Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Skrevet 13. mai 2009 For det første er det the Enclave som bruker vertibirds, for det andre var bla. levitate ikke en feature i oblivion fordi mange (iallfall jeg) innså med en gang man (jeg) så introvideon at denne motoren ikke egner seg til å vise områder særlig pent langt ovenfra. Jeg venter imidlertid på at noen modder en Wall-E til fallout 3 har ikke så mye med oblivion å gjøre dette da, men siden de også lagde F3, så antar jeg argumentet ditt er gyldig:p Gjør vel dette også gyldig: Det fins en drage mod i oblivion, så hvorfor ikke en vertibird mod i F3? Og JO, det ville sett like fint ut som fra bakken, bare view-distansen hadde blitt mindre. Nå har det vel strengt tatt litt med Oblivion å gjøre, ettersom det er samme utvikler, samme fysikkmotor, samme grafikkmotor (?) osv. jau, men det viser ikke noe begrensing for at det faktisk er mulig...å fly....
cs_ Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Jeg tror det første jeg ville gjort hadde vært å sjekke denne modden i CS: Akatosh Mount Det er nok ingen enkel oppgave du har tatt for deg her.
Stig'n Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Skrevet 15. mai 2009 Jeg tror det første jeg ville gjort hadde vært å sjekke denne modden i CS: Akatosh Mount Det er nok ingen enkel oppgave du har tatt for deg her. jah, har en som har moddet en del på Oblivion, men kommer ikke så langt at han kan se muligheten for Vertibirds i FO3... BUT I DIGRESS! Det MÅ gå! Forhåpentligvis kommer en dyktig script-kiddie å fikser alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå