Gå til innhold

Er Fallout 3 like bra på PS3 som på PC?


Jo Are

Anbefalte innlegg

Hei

 

I går fikk jeg prøve Fallout 3 på PC hos en kompis, og likte det utrolig godt.

Siden jeg ikke har PC som er kraftig nok har jeg tenkt på å kjøpe spillet til PS3, men hvordan er det med siktingen i forhold til PC? På PC var det cheats lagt inn på spillet (prøvde noe som het good mode) finnes disse på PS3?

 

Takker for svar :)

God Jul :xmas:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden du har VATS, går det veldig greit å sikte på konsoll. Selv hater jeg FPS på konsoll siden jeg ikke klarer å sikte skikkelig med analog joystick, men pga VATS er dette et spill jeg aldri klarer å legge fra meg.

Om man leter grundig etter caps og annet skrap, er det ikke noe problem og alltid ha nok liv til enhver tid. Så det er ikke nødvendig i cheate, med mindre man bare vil ha det veldig moro og bare tulle rundt.

Vil nesten påstå et en fem-åring lett kan plante noen kuler i skallen på en mutant (selv om det er 18-års grense... hehe) med VATS.

Lenke til kommentar

Etter det jeg har forstått har det kommet en patch som har fikset en del bugs, men ikke alle.

Den skal også ha sørget for Trophy-støtte.

 

Tror det desverre ikke finnes noen cheats for konsollversionene.. enda?

Det er noen bugs i spillet som lar deg få tilnærmet evig xp, karma og bottlecaps, men om disse vil bli fikset på vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Han jegprøvde PC versjonen til sa at cheatsene var innlagt i selve spillet, ikke noe ekstra greier han hadde lagt til (f. eks en modd)

Finnes ikke dette på PS3 versjonen? For eksempel ved tastekombinasjoner.

 

Du tenker sikkert på cheat-koder som skrives inn i konsollen. Ja, disse finnes allerede i spillet (som med mange andre spill som har konsoll). Der du kan 'spawne' items, enable god mode osv. Jeg tviler på at det er noen input-konsoll på konsoll-versjonen.. Det hørtes litt rart ut men .. :)

Lenke til kommentar
Han jegprøvde PC versjonen til sa at cheatsene var innlagt i selve spillet, ikke noe ekstra greier han hadde lagt til (f. eks en modd)

Finnes ikke dette på PS3 versjonen? For eksempel ved tastekombinasjoner.

 

Du tenker sikkert på cheat-koder som skrives inn i konsollen. Ja, disse finnes allerede i spillet (som med mange andre spill som har konsoll). Der du kan 'spawne' items, enable god mode osv. Jeg tviler på at det er noen input-konsoll på konsoll-versjonen.. Det hørtes litt rart ut men .. :)

 

Ja var det jeg mente, men ikke så nøye lenger siden jeg skal kjøpe det til PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...