Gå til innhold

Diskusjoner om Crackdown 2 (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Ja til nytt crackdown!ol

Skrevet

Crackdown var faktisk et ganske bra spill. Masse å gjøre og masse å sprenge opp... Veldig morsomt om man hadde en kompis og man kunne lage svære ramper osv. :!: Husker også at mange kjøpte Crackdown BARE for å spille Halo 3 beta'en... :roll: Håpte på at Crackdown skulle komme ut til PC...

Men Crackdown 2 hadde vært digg det og. Større og med mer frihet og biler.

Skrevet

Crackdown er virkelig bra. Håper de tar opp tråden og gir ut en oppfølger! Mangler tre blå orbs eller hva det nå heter for den siste achievementen, men vet ikke om jeg orker å begynne å lete :dontgetit:

Vil hvertfall anbefale det til de som ikke har spilt det!

Skrevet

Crackdown er faktisk det spillet jeg har spilt mest tror jeg, på denne generasjon konsoller. Snakker nok fort 200 timer + :p

En oppfølger med større by, mer å gjøre, fly, båter osv. hadde ikke vært meg i mot.

Skrevet

fantastisk spill, en av mine favoritter fra i fjor. utrolig følelse å samle power-ups, hoppe lengre, skyte bedre og bli en superhelt som purk, samtidig med den enorme friheten til hvordan du vil løse oppdragene. håper på en crackdown 2.

Skrevet

For en herlig liten førjulsgave!

Crackdown var fantastisk festlig. At det kan være så morro å hoppe fra hustak til hustak eller klarte opp på politibygget er neste helt merkelig :new_woot:

Tror jeg sat 2-3uker i strekk og bare smilte når jeg spilte dette her. Co-op var også legendarisk morsomt..

*krysse fingre for oppfølger*

Skrevet

Enig i coop! Får de til 4/8/16 player coop i oppfølgeren uten at det går på bekostning av.. noe, så kan det fort bli tidenes morsomste spill! (seriøst!)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...