Oxygen 07-12 Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Hva er det Giant Egg selger så bra for på AH ??
likferd Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Det er "small egg" matsemann. Giant egg derimot, selger nok fordi man trenger 12 stykker til questen for å bli "artisan cook", og de færreste gidder farme fugler for eggene.
Oxygen 07-12 Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Skrevet 20. desember 2008 Hva andre ting selger bra da for de som ikke gidder farme? Ser jo minin tjener bra, men jeg tenker på ting alle kan farme fra mobs for de som levler. Så Deeprock Salt også gjør det bra.
Lmthaman Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Hva andre ting selger bra da for de som ikke gidder farme? Ser jo minin tjener bra, men jeg tenker på ting alle kan farme fra mobs for de som levler. Så Deeprock Salt også gjør det bra. en kjent sak at mining og skinning er en god måte å få masse gull på. i northerend med borean leather så slet jeg litt med å ha god inntjening på det, helt til jeg fikk en leatherworker i guildet til å lage sånne billige greens, deretter disenchante dette. for shards er også en ting det er gode penger å tjene på. dog å levle enchanting er uffatlig dyrt, særlig vis man er lat som meg og kjøper det meste på ah.
Ciwie Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Startet en ny char på en ny server der en venn av meg spiller.. tok vare på Small Eggs mens jeg questa rundt Silvermoon. Nå har jeg tjent over 300g på AH og er lvl 25 Ellers får man også bra med penger for herbalism i Northrend.
John Keats Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Har akkurat brukt 1.5k gold på skrap som copper ore og copper bar, linen og wool-cloth, small egg, lowlevel enchantingskrap og healingpotions. La ut alt til en god del høyere en det lå ute for fra før av. Får håpe det gir avkastning.
Pepsi Max Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Kjøp opp alt av en ting, og sett ut for en mye høyere pris!
PSV Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Begynner å elske RAF nå. Solgte to Red Helper Boxes på AH for 500g hver
Snor Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Hva andre ting selger bra da for de som ikke gidder farme? Ser jo minin tjener bra, men jeg tenker på ting alle kan farme fra mobs for de som levler. Så Deeprock Salt også gjør det bra. Sånn generelt kan det lønne seg å sjekke hva som behøves for å gjøre ulike achievements under in-game events. Dette vil selge unormalt bra i denne perioden, men kan kjøpes billig på Ah eller farmes resten av året. Deeprock Salt og Small Egg selger, fordi det trengs til Winter Veil quester, Giant Egg selger fordi mange powerlvler cooking, pga den ene achievmenten. Har tilogmed hørt om folk som gjør seg rike på å kjøpe Milk hos vendor, og selge på Ah for 1g stykk, til late folk som skal gjøre den questen hvor du trenger det. Ellers i året er den generelle regelen at mats selger bedre enn ferdige produkter, dvs ting du får fra gathering proffs, og noen andre drops, som trengs for å lvle professions.
Carloz89 Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 achievements som utgir fordeler raskt er grit og forholde seg til.. Alle hvet va det er og nytten av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå