Gå til innhold

WheelMan på nye eventyr - kommentartråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hele loopen må redesignes om jeg skal ha den i front, ja.

Siden dere er så trege med å kommentere tok jeg beslutningen selv - vent på neste update for resultater ;)

Teaser:

post-122083-1229786699_thumb.png

Skrevet

Utfordring:

Hva tror dere det er? Diskuter! Så skal jeg komme med løsningen i neste update ;)

Premie er et evig supply med kaker, og Fluesopp kan ikke være med da han vet svaret - og har allerede krav på kaker.

Skrevet (endret)

Og jeg som tippet rett til og med:S

Jeg spurte deg bare for og få vite det sikkert og nå kommer du med EVIG SUPPLY MED KAKER.

Dette er skandaløst sier jeg..SKANDALØST

Det må være hvor på kabinettet også ja, ellers er det for enkelt=)

Endret av Fluesopp
Skrevet

Skulle hatt ein slave eg og :!: Men ingen her gidd å hjelpe meg med det eg vil så...

Måtte du kappe noko for å få av "botnen" av kabinettet? Det som føttene er festa til.

Skrevet
Macho slave du har fått deg ja, bra du slipper å gjøre noe selv :p
Jeg gjør så mye jeg kan :wee:

Virker som om du har en kompentent slave :p Pen jobb den utsparringen :)
Han vet hva han driver med, tror jeg.

Skulle hatt ein slave eg og :!: Men ingen her gidd å hjelpe meg med det eg vil så...

Måtte du kappe noko for å få av "botnen" av kabinettet? Det som føttene er festa til.

Slaver er kjekt :ph34r:

Jeg har ikke tatt av bunnen enda, men etter det jeg kan se er det bare et par pop-nagler.

Ser alt for avansert ut for meg hvertfall. Men får glede meg med bildene.
Er ikke så vanskelig som det ser ut til :)

Ser ut som en god løsning dette. Hva med Blanke slanger med hvitt vann da? Det ser upåklagelig rått ut i sorte kabinett. Stand on! :D
Hmm, hvor får jeg tak i hvit vanntilsetning? :hmm:

NB! En annen ting jeg tenker litt på er alu/kobber-kombinasjonen som oppstår om jeg skal kjøre CORA-radiatorer. Noen som har noen tips til anti-korrosjons midler?

Skrevet (endret)

Har noe fra "ACfluid" fra Aquacomputer som jeg brukte da jeg blandet kobber og alu. Denne klarte unne korrosjon i noen mnd. før det la seg et tykt grønt lag på all kobberen. CPU blokka var omtrent tett. Mao. se deg om etter noe annet.

Edit: Hvit tilsetning? Hiv i noe melk! :thumbup: Neida, aner ikke hvor man finner det, men har sett det

Endret av dePt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...