voidDraw() Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Sitter her ganske så irritert på lillebrutter. Han har selvfølgelig greid å slette min savegame på GTA:SA. Så mitt spm er da. Er det noen måte jeg kan få tilbake de savegames'a? Har ikke lyst til å laste ned savegame fra et annet sted. Vil helst ha den savegamen jeg hadde. Hadde satt uber god pris om noen hadde funnet en løsning på dette Marius
S-r-ex Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 (endret) Mener det finnes noen programmer som kan gjenopprette slikt, du får bare google. EDIT @bruktbilen: Hva med om savegamesene ble slettet fra spillet? Da havner de ikke i kurven. Endret 18. desember 2008 av S-r-ex
nyttskjermkort Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 (endret) jeg vet det finnes så en bruke det en gang men jeg husker absolutt ikke hva det heter. bare å google Endret 18. desember 2008 av nyttskjermkort
voidDraw() Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Skrevet 18. desember 2008 Har selvfølgelig sjekket i papirkurven selv. Ingenting der. Savegames'ene ble slettet ingame.
Tå. Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Selv om de har blitt slettet ingame så er det fremdeles en fil/filer som har forsvunnet fra pcn. Fin ut hvor savegames er lokalisert, slutt å skriv ting til den aktuelle hardisken så skaffer du deg "getdataback" som scanner HDD og finner ut hva slags filer du kan gjenopprette.
voidDraw() Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Skrevet 19. desember 2008 Kjørte igjennom programmet, men fant ikke filen jeg skulle ha. Om jeg ikke finner noen andre måter å få tak i filen på så får jeg bare lage meg en ny savegame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå