Gå til innhold

Oprette "Utvalgte emner"?


Anbefalte innlegg

Jeg synes det mangler en funksjon som gjør at man enkelt kan følge med på de emnene man er interessert i. Ja, vi har mine innlegg, ja vi har favoritter. Men her er et godt eksempel på hvorfor det ikke fungerer optimalt:

 

*Mine innlegg*
Vil ha denne i mine innlegg jeg og :)
Men herregud, vi har da en favoritt-funskjon.
Men glemmer alltid å sjekke favoritter, mye enklere og bedre å ha den i mine innlegg.

Som "Bruker 2" sier, det er mye enklere å ha alt på ett sted. Hva med å opprette noe ala "Utvalgte emner"?

Her skulle alle emner du har skrevet innlegg i bli lagt til. I tillegg kunne du klikke Valg->Legg til i Utvalgte emner på de emnene du ikke ville svare i (på det tidspunktet) men vil følge med på. Det burde også være alternativer for å fjerne emner fra Utvalgte emner selv om du har svart i de (jeg irriterer meg f.eks. over at "Nedtelling fra 100000." alltid ligger på toppen av mine innlegg) og muligens også for å beholde emner i Utvalgte emner selv om ditt innlegg i emnet blir slettet.

 

Hva synes dere om det forslaget? Er jeg bare perfeksjonistisk eller hadde det hatt noe for seg å lage en funksjon som dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...