Gå til innhold

Velger du WoW fremfor en tur på byen?


Anbefalte innlegg

Velger du WoW fremfor en tur på byen?

jupp, det er det spørsmålet jeg stiller meg. Oslos gater blir jo mer og mer ytrygge. Mindre og mindre politi ute og passer på.

 

Men hjemme, tja, da er en jo hjemme i eget hus, ingen farlige fulle folk i sikte, bare mange uendelige timer foran pcen. Hmm, digg.

 

Grunnen til denne posten er at fler og fler medier fokuserer på hvor "farlig" det er å spille wow i forhold til spille avhengighet osv. når de kanskje burde fokusert mer på hva man faktisk unngår ved å spille wow.

 

Bare en tanke. Så...

 

Velger du WoW fremfor en tur på byen?

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja jeg gjør det. Ikke misforstå meg, takker aldri nei til en eneste fest, men når det er snakk om å dra på byen etter drar jeg heller hjem. Er veldig skjeldent på byen pga både økonomi og det at jeg ikke liker meg der blant ravende fulle mennesker.

 

Hadde seinest i går en i klassen som fortalte om turen på byen i helga og hvor full hun var, og at hun hadde mistet alle vennene sine men ble kjørt hjem av noen hun møtte der. Gud vet hva som kan skje i slike situasjoner.

Lenke til kommentar

Ja, det gjør jeg lett. De siste årene har lengden mellom hver bytur blitt lengre og lengre. Jeg drikker nesten ikke lenger, og når jeg gjør det går jeg som regel hjem etter vorspielet. Har vel blitt "gammel". Men nå for tiden er det ikke mye som gir meg mindre enn en tur på byen, og foretrekker en rolig hjemmekveld med samboer, eller med WoW for den saks skyld.

Lenke til kommentar

Kommer vel helt an på situasjonen. Alltid digg å sette seg foran pcen når man kommer traskende hjem fra en fest, godfull og med humøret på topp. Nå på vinterstid er det vel mindre aktuelt å dra på byen, mtp. det kjedelige kalde været. Blir noe helt annet om sommeren med digg temp og lettkledde jenter :D

Endret av Pinkey
Lenke til kommentar

Jeg skal glatt innrømme at jeg foretrekker en kveld hjemme med wow/film/bok/madammen framfor å dra ut på byen for å møte rave rølpende fulle mennesker med dårlig kroppslukt og værre manerer.

 

Antar jeg, som noen over, er blitt for gammel. Det, og så er det jævlig bortkasta penger. Takke meg til en rolig hjemmefest med likesinnede eller kompisser.

 

(for de som ikke forstår helt hva jeg mener med kroppslukt, prøv å dra ut på byen edru, og kjenn etter på utestedene, folk driter som faen i fylla.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...