Gå til innhold

AOC kampanje for tilbakevinning av spillere

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Da de føler seg fortjent til en ny sjanse med hensyn til alt mulig av innhold, fixes etc bør Funcom lansere en kampanje hvor alle har en ny måned gratis spilling. Jeg for min del er ikke villig til å reåpne accounten min og betale for en ny måned kun for å se a de ikke har forandret en skit.... Hva syns dere om ideen?

Endret av Gliciouz
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette vil sannsynligvis komme, MEN vi vet ikke i hvilken form, eller når, blir ihvertfall ikke før første halvår 09 tidligst.

Dessuten vil Funcom komme med en Trial versjon senere.

Kan også fortelle at en GOD DEL har forandret seg siden Mai/Juni..les Patch notes for mer info.

Endret av Atomics
Skrevet
Dette vil sannsynligvis komme, MEN vi vet ikke i hvilken form, eller når, blir ihvertfall ikke før første halvår 09 tidligst.

Kan også fortelle at en GOD DEL har forandret seg siden Mai/Juni..les Patch notes for mer info.

Bah, jeg reåpner accounten. Skal gi det en sjanse til. litt lei av alt annet av spill atm.

Skrevet
Da de føler seg fortjent til en ny sjanse med hensyn til alt mulig av innhold, fixes etc bør Funcom lansere en kampanje hvor alle har en ny måned gratis spilling. Jeg for min del er ikke villig til å reåpne accounten min og betale for en ny måned kun for å se a de ikke har forandret en skit.... Hva syns dere om ideen?

Ehm ikke forandret en skitt? Antar ikke at du har spilt spillet siden launch og ikke likte det da. Uansett så har det skjedd mye siden den gang og spillet har blitt bedtydelig bedre. Og er virkelig 100kr +/- virkelig så forbanna mye når du da kan spille spillet en hel månde?

Det dem heller kanskje kan gjøre er og gi dem en sånn 7 dagers trail eller noe og ikke en hel månde. Siden de som spilte det den gangen er sikkert oppe i en viss lvl uansett og da er det ikke noen vits med en hel ny månde gratis.

Skrevet (endret)

satan lang update tid. Fan de må jo skaffe seg raskere upload servere!!!!

Kan man bruke trial key på seg selv er vel spørsmålet..eller om det krever oppretting av ny konto. Man måtte jo ha gyldig kredittkort for å åpne kontoen primært.

Nå har update manager crashet 5 ganger allerede...æsj as....

Endret av Gliciouz
Skrevet

Kan man bruke trial key på seg selv er vel spørsmålet..eller om det krever oppretting av ny konto. Man måtte jo ha gyldig kredittkort for å åpne kontoen primært.

Nå har update manager crashet 5 ganger allerede...æsj as....

Du vil nok ikke angre på at du prøver en gang til, det har nemlig blitt endret på mer enn det flere forventer. (Noen vil alltid forvente det usannsynlige på lite tid, men slik er det..)

Vært en del patcher, så ta deg tid til å laste ned over tid, tålmodighet er en dyd. :)

Nok av tid til å spille i julen :D

Skrevet

HAHAHHAHAHA. Unnskyld at jeg ler!

Det tok meg under 1 time å patche spillet fra release versjon til nåværende versjon. Patchen var vel på 1.3gb eller noe sånt.

Skrevet

Server merge tiltrer i takt med patch 4.0 som antakeligvis ikke blir sluppet før 09 - tidlig januar. Men det kommer til å bli en helt annen opplevelse med mer liv på serverene.

Skrevet
Kan kanskje være greit når de har laget mere innhold fra lvl1 til lvl80. Det som har kommet er vel for rundt 53 og 63 eller noe.

Birger :)

Dette burde være langt nede på listen imo.

Det som er viktig å få opp nå er en fungerende crafting modell samt endgame som leverer.

Jeg mener de burde skrape TBK sonene og lage disse om igjen fra scratch, og da implementere alt av hva de snakket om før lansering. Altså lag "features" folk i utgangspunktet ble hypet opp av. Skrap også resource nods, eller lag en alternativ løsning for sanking av materialer.

Noe som burde inngå i deres "nye" crafting modell. På lik linje med Battle Keeps så burde de lage en lik ordning til ressurser og måten å "eie" dem på.

Altså istedet for en gold-node, så burde de ha en gold-mine som man kan bygge opp gjennom craftinga. La så den være åpen for angrep slik at de som eier den må forsvare den på lik linje av hva man opplevde de første månedene av sonen Kheshatta. Og plutselig har man en måte til for oss spillere å lage våres eget endgame. En mening bak det hele.

For å virkelig sette ting i sving, så burde de komme opp med en eller annen form for player looting. Ettersom det virkelig setter en grunn til å crafte same eie miner, samt samle ressurser.

Skrevet

Dette er jo allerede kommet. Jeg har enda ikke gitt bort mine "trial keys".

Har man flere?

Skrevet
Dette burde være langt nede på listen imo.

Det som er viktig å få opp nå er en fungerende crafting modell samt endgame som leverer.

Eh...manglende innhold etter lvl 80, er vel hovedgrunnen til at så mange stakk tidlig, så det er vel kanskje det første de bør prioritere å få på plass. Selvfølgelig er crafting-systemet viktig å få fikset, men det har de jo forsåvidt begynt med, selv om mye mangler her og. Nei, endlevel-content er det som trengs, ellers vil bare flere stikke, og da hjelper det ikke så mye med sammenslåing av servere.

Pantera

Skrevet

Det virker bedre allerede...koboer justert og mange bugs fikset....jeg har et bedre inntrykk enn jeg hadde...men end game content magler fremdeles i hopevis virker det som...alle bare flyr rundt å dreper hverandre for å få pvp level...noe som egentlig er ganske kjedelig og lite konstruktivt...det går meget treigt....jeg håper alt løser seg med ny pattch...med ny patch og håp er noe vi har hatt i tankene meget lenge....

Skrevet (endret)
Leste du i det hele tatt hva jeg skrev Pantera?

Personling synes jeg de burde skrape TBK sonene og lage disse om igjen fra scratch, og da implementere alt av hva de snakket om før lansering. Altså lag "features" folk i utgangspunktet ble hypet opp av. Skrap også resource nods, eller lag en alternativ løsning for sanking av materialer.

Noe som burde inngå i deres "nye" crafting modell. På lik linje med Battle Keeps så burde de lage en lik ordning til ressurser og måten å "eie" dem på.

Haha! Nei det virket ikke som om det du skrev ble lest nei oOphus ;)

..alle bare flyr rundt å dreper hverandre for å få pvp level...noe som egentlig er ganske kjedelig og lite konstruktivt...det går meget treigt....[klipp]

Jepp det trengs virkelig noe objectiv based World-PvP. Folk gjør lite minigames også fordi xp dropper så fort til 1.

Personlig ser jeg hvorfor xp dropper til 1 i World-PvP (så ikke alle "chain-zerger" samme person), men blir bare merkelig at det gjør det i i en frivillig kontrollert PvP-setting som jo minigames er.

Endret av maanemann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...