Gå til innhold

Fjerne spill ifra harddisken

lasse_hansen87

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei sann.

Har en ps3 som er 7-8mnd gammel nå vel... Og har nå idag fjernet 4 spill, Haze, blant annet. Og 3 andre spill.. Slettet de inne på gamedata mappen, pga jeg skal selge disse spillene, pga de blir aldri spilt lenger.. Det jeg lurte på da, bør jeg formatere og/eller gjennopprette ps3 systemet? Tenkte for å få fjernet alle spillene filene og alle filene som hører til spillet. Eller holder det med å slette de sånn jeg har gjort, via gamedata mappen, og savegamesen?

Endret av lasse958
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gamedataen på det ene spillet er på 740mb eller noe sånt trur jeg det sto.. Og savegameen på 1056kb. Er det bare å slette disse to filene. Savegamesen i game savemappa, og spillet i gamedata mappa? Behøver ikke gjennopprette ps3èn eller noe for å få fjerna alt ruske og raske etter spilla?

Skrevet

Det er unødvendig å formatere. Det tar flere timer å formatere og de flese filene bør forsvinne når du sletter de på vanlig måte.

Skrevet

Skulle akkurat til å si det å :O Nei da, hehe.. Ja jeg kan jo ta vare på den, så har jeg den om jeg skulle ville spille snart igjen. hehe. Men da får jeg ikke trofeène mine da, men det får være det samme. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...