Gå til innhold

Hjelp til kjop av billig wc3 laptop


Anbefalte innlegg

Hei, trenger hjelp med å finne en billigst mulig wc3 laptop, ingen store kriterier, helst 1gig minne/mulighet til å oppgradere senere. skjermstørrelse har veldig lite å si alt fra 12-17 går, integrert grafikk funker også, da maskinen bare vil bli brukt til browsing, wc3 og kanskje en og annen diablo 2 runde.

 

Om noen har et koslig forslag er det bare å fyre iveg! Key: maskinen skal være billigst mulig, og batteritid og hdd plass er ikke noe å stresse med da jeg har en psp og en externdisk.

 

 

 

Maskinen skal kjøpes i norge for å få 2års garanti :)

Endret av kaspertiltnes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hhm kanskje sant ;) er sånn på lenovo maskiner vertfall, tror jeg kommer til å gå for en ideapad s10 noen erfaringer ?

 

Tviler sterkt på at den drar Diablo II

 

hvorfor skal ikke denne klare å dra diablo 2 det er jo 9 år gammelt, det største problemet med diablo 2 er jo sjelden hardwaren men skjermoppløsninga og at win xp/vista ikke klarer å kjøre det brukbart pga at spillet er for gammelt,

 

EDIT: skriveleif

Endret av weebl
Lenke til kommentar
hhm kanskje sant ;) er sånn på lenovo maskiner vertfall, tror jeg kommer til å gå for en ideapad s10 noen erfaringer ?

 

Tviler sterkt på at den drar Diablo II

 

hvorfor skal ikke denne klare å dra diablo 2 det er jo 9 år gammelt, det største problemet med diablo 2 er jo sjelden hardwaren men skjermoppløsninga og at win xp/vista ikke klarer å kjøre det brukbart pga at spillet er for gammelt,

 

EDIT: skriveleif

 

Beklager, tenkte på Diablo III

 

Går litt fort i svingene, bra at noen passer på!

Lenke til kommentar
Ok, Lenovoen har faktisk litt høyere ytelse en de andre nettpcene, iallefall ifølge PCWORLD..

 

Ok, problemet med S10 er at det er IKKE S10 som selges i norge, modellen som selges i norge heter S10e

 

Forskjelene kan dere lese om i denne tråden.

Ser ut som Amentio selge begge to? Bestilte forøvrig en S10 for et par dager siden.

Lenovo S10

Lenovo S10E

 

edit: Ser ut som at S10 har blitttt fjernet nå ja.. var forøvrig en S10E jeg mottok selvom S10 ble satt på bestillinga...

Endret av kazaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...