Gå til innhold

Niko går i ring etter patch! (GTA4-PC)


Anbefalte innlegg

yay! Endelig kom den første patchen til GTA IV! Dette kan jo bare ikke gå galt. Jeg slenger meg ut på nettet for å finne den. Leser litt rundt om hva den gjør, og finner ei fix-list. Ikke så mange ting, men en patch er en patch. Jeg finner den, og laster den ned.

 

Med høye forventninger starter jeg opp spillet. Men hva skjer? Niko går jo bare i ring til venstre! Whaaat? Jeg går inn i options for å se om jeg har gjort noe snålt. Neida. Alt er som det skal være. Jeg har heller ingen gamepads plugget inn (har lest at folk har problemer med dette). Jeg blir mer og mer frustrert. Det er åpenbart at det er patchens skyld, og ikke noe annet. Jeg slår av spillet og går ut på nettet igjen. Da kommer jeg over denne siden, hvor det finnes flere titalls andre mennesker som har akkurat det samme problemt.

 

... Hva faen skjer, Rockstar? Er tiden da dere kun kom med feilfrie kvalitetsspill over? Har de store slemme utgiverne endelig fått kloa i dere også? En patch skal fikse på ting, ikke lage større furore enn spillet allerede har gjort!

 

Noen her som opplever det samme problemet? Eller kanskje enda viktigere, er det noen he som har en løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du lest denne ?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1047173

 

Etter at spillet mitt patchet seg selv så snurrer Niko rundt og rundt til venstre her også..

Men like frustrerende er det med tastene i menyen.. De driver å blinker mellom x-box bokstaver, og tastatur-bokstaver hele tiden..

Jeg tok ut joysticken av USB-porten, og re-startet spillet.. Da forsvant spinningen.. (Og knappene står fast på keyboard.)

 

Med en gang jeg setter i joysticken så begynner menyene å flimre og Niko å spinne.. (Skulle gjerne ha konfigurert joystick for helikopter-flyging nemlig.)

Lenke til kommentar

Problemet til trådstarteren der er ikke nøyaktig det samme som mitt. Mens det er kameraet hans som går i ring, er det faktisk Niko som beveger seg i ring hos meg. Dessuten har han funnet en løsning som jeg ikke finner.

 

Problemet mitt er det samme som ditt... Bare at mitt er verre. Jeg har nemlig ingen gamepad eller joystick plugget inn. Faktisk så har jeg ingen gamepad eller joystick å plugge inn engang. Jeg har Musa og tastaturet i USB-portene, og det er det. Likevel har jeg det samme problemet. Niko går i ring, og knappene i menyen flimrer. Vet fortsatt ikke hva problemet er.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...