Gå til innhold

Mye kan jeg få av min PS3 ?


V0ltninja

Anbefalte innlegg

heisan , har tenkt og selge PS3'en min siden alle kompisene spiller 360 og skal skaffe meg det istedet.

 

Det hva jeg har til PS3

 

Spill :

 

GT5 prologue | SIngstar vol.1 | Littlebigplanet | Gta4 | Guitar hero 3/aerosmith/world tour | Rock Band 1/2 | Mgs4 | devil may cry 4| Assassins Creed | warhawl | Battlefield bad company | tekken dark resurection | wipeout HD | + litt til.

 

Utstyr : 2x kontroller (uten dualshock) 1x(med dualshock)| 2x GH3 gitarer 1x RB gitar 1x GH:WT gitar + 3 mic's

 

PS3'en er en 60gb type

 

håper på og få seriøse svar takk.

 

Mvh bjørn :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
heisan , har tenkt og selge PS3'en min siden alle kompisene spiller 360 og skal skaffe meg det istedet.

 

Det hva jeg har til PS3

 

Spill :

 

GT5 prologue | SIngstar vol.1 | Littlebigplanet | Gta4 | Guitar hero 3/aerosmith/world tour | Rock Band 1/2 | Mgs4 | devil may cry 4| Assassins Creed | warhawl | Battlefield bad company | tekken dark resurection | wipeout HD | + litt til.

 

Utstyr : 2x kontroller (uten dualshock) 1x(med dualshock)| 2x GH3 gitarer 1x RB gitar 1x GH:WT gitar + 3 mic's

 

PS3'en er en 60gb type

 

håper på og få seriøse svar takk.

 

Mvh bjørn :new_woot:

 

60gb typene er veldig ettertraktet så du kan sikkert senke inn en fin pris på den ja.

Og med nok av spill og tillbehør så blir det fort et halvt dusin tusenlapper, om ikke mer.

 

Men, med tanke på at 360 arcade koster kun 2k,(1,5k? ) så hvorfor ikke beholde ps3n og go dual?

Lenke til kommentar

Jeg gikk dual med ps3 og wii. Angrer ikke. Men hvordan det blir med 360 og ps3 som har flere likhets trekk en wii vet jeg ikke. Men det jeg vet er at jeg kunne drept for en del 360 spill som ikke er på ps3...så jeg anbefaler å gå dual. Siden du har så mange spill og så mye ekstra utstyr så tviler jeg på at en 360 vil være et problem for lommeboken din (evt din fars)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...