Gå til innhold

WOTLK fordeler / ulemper


Anbefalte innlegg

Loothorer alle sammen det er det dere er.

Gå og betal en kineser for å skaffe dere gear og så kan dere stille dere of flashe utstyret etterpå. :)

 

Fra spøk til alvor, jeg bryr meg lite om å oppnå det beste av det beste, ønsker kun bedre gear for å kunne prestere bedre. Jeg kan ikke sette av tid nok til å få det beste derfor prøver jeg å benytte tida in game mest mulig konstruktivt.

 

Det viktigste er nå at man har glede av å spille, uansett hvilket gear man har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal innrømme at jeg ikke har kommet meg til Northrend enda (må ha ny pc først...)

Men av det lille jeg har sett på internett og hos venner ser det veldig bra ut.

 

Er dog en ting jeg kunne tenkt meg at Blizz kunne dratt mye lenger, og det er den nye hero klassen. Hadde her sett for meg en laaang epic questchain på level 80 der din ensisterende karrakter gradvis ble ondere og ondere og til slutt ble en death knight. Da hadde DK blitt mye mer eksklusivt og virkelig en "hero" klasse.

 

Slik det er nå virker det litt for lett å bare lage en ny DK og sette i gang. (Selv om questchainen i DK startområdet ser meget bra ut.)

Endret av janan71
Lenke til kommentar

Syns wotlk er litt kjedelig igrunn. Levling var fett, men jeg har jo ikke en dritt å gjøre som lvl80 utenom raids. Badge gear fins det lite av, og det som fins er kjipt. Factions man vil bli exalted med blir man på et par dager gjennom championing. Alt av recipies til professions får man i bytte mot noen blåe items. Er liksom ikke noe å gjøre, og det irriterer meg.

Lenke til kommentar
Syns wotlk er litt kjedelig igrunn. Levling var fett, men jeg har jo ikke en dritt å gjøre som lvl80 utenom raids. Badge gear fins det lite av, og det som fins er kjipt. Factions man vil bli exalted med blir man på et par dager gjennom championing. Alt av recipies til professions får man i bytte mot noen blåe items. Er liksom ikke noe å gjøre, og det irriterer meg.

 

Bli exalted med sons of hodir?

Arenas og wintergrasp er awesome sauce.

 

 

Og ja kanskje du vil ha ein litt meir forbeholden følelse av at epic gear faktisk skal vera epic, og ikkje common om du er blant dei som farma MC kvar einaste kveld for å få gear.

Eg har veldig god forståelse for det, for eg gjorde det sjølv. Men det var ikkje noko kjekt egentlig. Stort sett /follow fram til neste boss menst du såg på ein film:P

 

Rekner med at det vil jemne seg ut med Tier 8(vil eg tru) i Ulduar.

Lenke til kommentar

Ble exalted med de der idag faktisk :p

 

Arena er noe jeg kommer til å sjekke ut snart når jeg finner en passende partner.

 

Spilte pretbc ja, kom såvidt til aq40 før tbc. Syns igrunn både pretbc og tbc var ganske greie når det gjaldt vanskelighetsgrad (tbc før 3.0). Naxx derimot har liksom allerede fått kara følelsen over seg :p

Lenke til kommentar

Mot slutten der, klarte Karazhan med en av altene mine med stort sett gladiator gear. Vi hadde 6 DRUID's i raidet, masse dritt på dem også.

 

Tror vi brukte i såvidt overkant av 2 og en halv time. Det er jo latterlig :p Men i starten var det jo ikke akkuratt piece of cake.

Men jeg føler liksom at alle instancene som kom med og utvikla seg over TBC var mye mer krevende enn de er per. dags dato.

Husker jo vashj og keal og alt det der. De var ganske kraftige :)

Lenke til kommentar

Koser meg masse med WOTLK jeg:) Områdene er myye mer ja "ekte-wow" enn TBC. Og våpen og armor ser mye bedre ut...

 

Jeg er bare 79 og spiller kun når jeg ikke har noe annet å gjøre i RL.

 

etter min oppfattning er WOTLK mye mer gjennomført enn TBC var. Masse mer hærlig lore og mange artige quester og storylines...

 

Våpen- og rustningesfilosofien til Blizzard er akkurat den samme som i TBC. Helt ok for min del da jeg er "casual minus".

 

Men dere skal vite en ting. En casual spiller får ALDRI det beste gearet i spillet. DEt beste pve gearet finner man jo i end game instanser og det sier seg selv at casuals ikke havner i guild som klarer slikt. Det beste pvp gear kommer fra Arena og ingen casuals klarer å oppnå den nødvendige ratingen som skal til for å få det beste derfra. Så dere som er hardcore kan fremdeles sole dere i å ha best gear. Greit nok...dette gearet gjør ikke at dere "eier" alle i BG's lenger...slik det var pre-TBC, men dere er fremedles eiere av det gearet som man virkelig har grunn til å flashe av!

Lenke til kommentar
Syns wotlk er litt kjedelig igrunn. Levling var fett, men jeg har jo ikke en dritt å gjøre som lvl80 utenom raids. Badge gear fins det lite av, og det som fins er kjipt. Factions man vil bli exalted med blir man på et par dager gjennom championing. Alt av recipies til professions får man i bytte mot noen blåe items. Er liksom ikke noe å gjøre, og det irriterer meg.

 

Engineering ; Episk plate armor til Warriorn min og episke rifler til Hunter + mye artige items/trinkets med 430 AP og 81 stamina et ectra , mye å knote med , enchanta hanskene mine med 340 haste for 8 sec osv , spot on !

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Eg gledde meg voldsomt til jul for å spille videre i northrend, men eg klarte kun komme meg til 72 for en mnd. siden før eg mast fullstendig interresen for spillet :/ Gledde meg til alt mulig, men å starte på nytt atter en gang føltes virkelig som en jobb, og all den tid wow krever for å komme til 80 pluss det at en må samle gear/rep for å starte gjøre noen artige raids fikk meg til å hoppe av, og eg har vært uten wow i en måneds tid. Normalt som vanlig, kommer eg "krypende" tilbake etter kun 1 uke maks, men denne gang tror eg wow ikke klarer fange interressen min mer, dessverre.

Lenke til kommentar
Kan ikke folk fatte og forstå at et epic item burde være litt sjeldent og vanskelig å få tak i? De eneste som syter over at det ikke gjør noe at man får epics for ingenting er enten folk som aldri har spilt vanilla WoW, har dårlige engelsk-kunnskaper eller var for dårlige i vanilla WoW til å fåå epicer.

 

Så fint at du sidestiller nye spillere, dårlige spillere, og personer som ikke er flinke i engelsk.

 

Kan jeg få sidestille deg også?

Lenke til kommentar
Slik jeg ser det etter å ha lest en del innlegg i denne tråden så er det en del her som mener de som spiller mindre enn x(putt inn det du mener er nok timer her) antall timer i uka så har du ikke gjort deg fortjent til å få deg epic items, mens de "store" gutta som sovner foran tastaturet er de som fortjener å springe rundt med epics.

Gjerne flashe rundt i Orgrimmar og Stormwind for å vise hvor stor epeen man har.

Bare min mening men tror jeg har rett :)

Jeg har iallefall oppleved det slikt at på min server er det de "store" gutta som ikke er rundt å briefer i IF og SW, sånn som feks folk i Borked. Ser dem rundt hele tiden mens de holder på med farming, forbedre fishing o.l

Lenke til kommentar

Var vel helst noen innlegg i denne tråden jeg siktet til. Bare les igjennom så ser du hva jeg mener(hint: bare de som spiller veldig mye fortjener epics).

Det med å flashe utstyret var bare noe jeg slengte inn til slutt(selfølgelig de som raider seriøst bruker vel tida utenom raiding fornuftig og har ikke tid til å henge rundt i Orgrimmar/Stormwind), men det jeg skrev foran var poenget mitt.

Lenke til kommentar

Vel, helt ærlig. Det er da bare de som fortjener epics. ;) Eller, full epic. Systemet dem hadde i vanilla var jo helt konge. Ærlig talt så krevde det ikke så utrolig med ferdigheter for å få epics da heller, krevde bare at man la litt tid i det. Nå må man joine en random pug til NAxx = free epix, kjempe gøy. Burde vært de som gjør noe annet enn å gå pug som får epicene, og de andre rares. Epic's er jo nettop dette: episkt. Husker i vanilla hvor mye jeg var i ekstase når jeg fikk T2 chest, hadde samme ting skjedd nå hadde jeg ikke blitt småirritert om det ikke var meg som vant itemet. For det krever ingen innsats å få tak i.

Lenke til kommentar

Jeg savner selv den gamle tiden pre-tbc. Jeg falt av toget i TBC og kom tilbake nå som WoTLK kom, får se hva den nye patchen bringer og hvordan DK er på 80 og sånt. Men hellers er jeg skuffa, vi brukte absolutt ikke lang tid på å få det meste på farm. Så nå må vi bare få dratt ned Sartharion med 3 drakes så er alt cleara. Ganske kjedelig igrunn. Men gir meg jo tid til å levle mine alt'er og x-mains.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...