Gå til innhold

Trenger musikk avspiller


Geek_Master

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mener dere med full oversikt? I foobar kan man ha mange faner, som for eksempel:

 

- Alle sangene (alle sangene på din pc er i listen)

- Pop

- Rock

- Blues

- Trance

- Party-music

 

Om man vil finne en sang i en av kategoriene, så trykker man på "ctrl+F" og søker. Dersom man for eksempel vil finne noe med Jonny Cash, så skriver man det. Da popper det opp en egen playlist med KUN sanger av ham.

 

Er lenge siden jeg har prøvd media monkey, men er åpen for å høre hva som er fordelaktig med det :)

Lenke til kommentar

Jeg er alltid på utkikk etter det beste i alt, generelt. Er ikke alle det? Men det beste for noen er ikke nødvendigvis det beste for andre. Derfor er slike forum helt genial fordi man kan lese hva andre mener, og hvorfor de mener det.

 

Jeg skal ta en titt på Media Monkey. Fra hva jeg har inntrykk av fra før, er det er avspillingsprogram som prøver å etterligne iTunes (which I hate) på mange måter, og som bruker svært mye prosessorkraft.

 

Jeg må vel egentlig si meg fornøyd med foobar, ja. iPod-plug in, ASIO4ALL driver, izotope ozone EQ, extremt lav prosessorbruk og enkel navigering. Kan ikke forestille meg noe bedre :p Men som sagt, skal ta en titt :)

Lenke til kommentar

Kan betrygge deg med at det ikke er snakk om en itunes etterligning, snarere en itunes erstatning. ;)

 

Når det gjelder prosessorbruk bruker ikke MM noe særlig av det, men jeg vil tro det bruker mer RAM enn foobar som vel er kjent for å være gjerrig på ressurser (på 50mb hos meg i skrivende stund, med en del plugins riktignok). Dog må man huske at det ikke har noe å si at programmer bruker RAM, så lenge man ikke trenger den til noe annet er det ingen vits å la den ligge ubrukt, maskinen vil ikke gå raskere av den grunn. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...