Gå til innhold

Addon for å se ut som UD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, modelediting er imot EULA og alt det der, i teorien kan du bli bannet.

 

Kjenner dog flere som har brukt det over lengre tid for å bli en annen race, som aldri har hatt problemer. Tror og håper at dette ikke er noe Blizzard bruker mye tid på.

 

Etter hva jeg vet kan du ikke modeledite i arena, du blir disconnected.

Lenke til kommentar

Model Editing er strengt ulovlig, fordi det kan benyttes for å komme seg plasser ikkje andre kan komme til. Du kan rett og slett forandre heile Azeroth/Outland/Northrend. Blizzard sjekker dette, men eg kjenner ingen som har blitt tatt for å modeledita charactheren sin.

Endret av Ganam
Lenke til kommentar

Model editing er ikke lov, på grunn av at en kan som sagt forandre textures og områder i spillet som ikke normalt skal være der; altså exploite.

 

Å forandre skins på char ser ikke jeg som et stort problem. Jeg har gjort det selv i over 2,5 år og ikke hatt noen problem med det. Selv om Blizzard prøver å forhindre hver patch.

Model editing i form av å forandre character skins kan ikke sies å være exploiting.

Blizzard har ikke noe problem med at folk bruker andre character skins men at model editing brukes til exploiting. Dessverre går begge under ett. Sjansen for å bli tatt er ganske minimal viss du veit hva du driver med og ikke går rundt å roper ut, LOL look im human female..!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...