Hmk92 Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Hallo ja, nå er altså tiden inne for meg til å kjøpe meg en ny pc igjen da. Jeg har satt opp en "ønskeliste" selv, men lurte på om noen kunne ta en kikk bare for sikkerhets skyld, og kanskje finne noe / vet om noe som har samme ytelsen til en litt mindre pris eller noe i den duren. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=88963 er nå hva jeg har sette opp. Jeg er ikke helt sikker, men tror det kan brukes sammen. Vis noen kunne sjekket dette for meg så hadde det vært helt toppers Lurte også på om jeg skulle ha 8 gig i stedet for 4? Noen som har noen formening om dette? Tror jeg har glemt noe, så vis det er noen som finner ut noe jeg har glemt, hadde ikke gjort noe om dere hadde tatt med det også Jeg er ikke så veldig flink til å sette sammen pcer selv, jeg bare bygger de ^^ Gjerne til en pris på tilsammen 7-9000. Takk på forhånd Lenke til kommentar
.MeH. Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Hallo ja, nå er altså tiden inne for meg til å kjøpe meg en ny pc igjen da. Jeg har satt opp en "ønskeliste" selv, men lurte på om noen kunne ta en kikk bare for sikkerhets skyld, og kanskje finne noe / vet om noe som har samme ytelsen til en litt mindre pris eller noe i den duren. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=88963 er nå hva jeg har sette opp. Jeg er ikke helt sikker, men tror det kan brukes sammen. Vis noen kunne sjekket dette for meg så hadde det vært helt toppers Lurte også på om jeg skulle ha 8 gig i stedet for 4? Noen som har noen formening om dette? Tror jeg har glemt noe, så vis det er noen som finner ut noe jeg har glemt, hadde ikke gjort noe om dere hadde tatt med det også Jeg er ikke så veldig flink til å sette sammen pcer selv, jeg bare bygger de ^^ Gjerne til en pris på tilsammen 7-9000. Takk på forhånd for spille data har eg villa sattsa på amd prossesor men bra valg av pc Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) AMD til spilling per dags dato, ikke å anbefale i forhold til Intel. til trådstartet kan jeg si at jeg ville ha byttet til et 4870 ati skjermkort, som gir mer power, og er billiger (styr unna sapphire sitt kort). bytt til e8600 prossesor, til ditt budsjett er dual core tingen å velge, og den er bedre enn de fleste quads i spill. og du har ikke valgt strømforsyning og harddisk. strømforsyning kan jeg anbefale en som er modulær(avtak bare kabler) og en Samsung F1 harddisk. Kikk litt rundt å lett etter dette så lærer du noe og ! Endret 12. desember 2008 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Hmk92 Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Okei Takk , skal ta å kikke litt rundt, og se hva jeg finner Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 så får du heller poste og spør vist jeg kan hjelpe med noe ! Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Du har glemt av Cpu Vil anbefale denne https://prisguiden.no/product.php?productId=41243 med 3,4 ghz men bare enkelkjerne.. Eller ; https://prisguiden.no/product.php?productId=96800 dobbelkjerne prossesor. Lenke til kommentar
Hmk92 Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Hehe , du var sikkert inne å sjekka når jeg hadde fjerna den ;pp har oppdatert den nå Takk for det Henrik Lenke til kommentar
Hmk92 Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Hva med RAM'en og det da? Er det bra nok? Eller tror du at jeg kommer til å trenge mer ? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 for spille data har eg villa sattsa på amd prossesor men bra valg av pc Nå er jo i dag Intel best for det, men du tenker vel kanskje på Athlon/P4-dagene enda. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Du har glemt av Cpu Vil anbefale denne https://prisguiden.no/product.php?productId=41243 med 3,4 ghz men bare enkelkjerne.. Eller ; https://prisguiden.no/product.php?productId=96800 dobbelkjerne prossesor. Tar du serriøst å anbefaler den øverste prosessoren? Er du klar over hvor dårlig den egentlig er? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Hvorfor bruke 700kr på 400Mhz ekstra når du får E8400 til 1,6k? Ville sagt at E8600 er for de som ikke skal overklokke og tror prisen utgjør ytelsen. En E8400 skal lett klare frekvensen til E8600, til en meget rimeligere pris. Lenke til kommentar
Hmk92 Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Hvorfor bruke 700kr på 400Mhz ekstra når du får E8400 til 1,6k?Ville sagt at E8600 er for de som ikke skal overklokke og tror prisen utgjør ytelsen. En E8400 skal lett klare frekvensen til E8600, til en meget rimeligere pris. Takk for tipset , har "retta" på det nå Har du noe annet å tilføye eller? Tar imot alt av tips som kan fåes. Har glippe litt ut av det her med hva som er best for øyeblikket, etter en liten PC pause :/ Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 jeg har brukt den siste uka på å lese mange tester på bit-tech og anandtech sidene, har lært meg mye om hva slags HW vi har per dags dato. Lenke til kommentar
Hmk92 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Takk for det også ;D skal se om jeg får tid til det denne uka og komme meg inn i de tidene vi er i nå ;p Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Vil anbefale www.bit-tech.net de har veldig gode og omfattende reviews! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå