Gå til innhold

Ny Pc til Spilling


Anbefalte innlegg

Hallo ja, nå er altså tiden inne for meg til å kjøpe meg en ny pc igjen da. Jeg har satt opp en "ønskeliste" selv, men lurte på om noen kunne ta en kikk bare for sikkerhets skyld, og kanskje finne noe / vet om noe som har samme ytelsen til en litt mindre pris eller noe i den duren.

 

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=88963 er nå hva jeg har sette opp.

 

Jeg er ikke helt sikker, men tror det kan brukes sammen. Vis noen kunne sjekket dette for meg så hadde det vært helt toppers :) Lurte også på om jeg skulle ha 8 gig i stedet for 4? Noen som har noen formening om dette?

 

Tror jeg har glemt noe, så vis det er noen som finner ut noe jeg har glemt, hadde ikke gjort noe om dere hadde tatt med det også :)

 

Jeg er ikke så veldig flink til å sette sammen pcer selv, jeg bare bygger de ^^

Gjerne til en pris på tilsammen 7-9000.

 

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo ja, nå er altså tiden inne for meg til å kjøpe meg en ny pc igjen da. Jeg har satt opp en "ønskeliste" selv, men lurte på om noen kunne ta en kikk bare for sikkerhets skyld, og kanskje finne noe / vet om noe som har samme ytelsen til en litt mindre pris eller noe i den duren.

 

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=88963 er nå hva jeg har sette opp.

 

Jeg er ikke helt sikker, men tror det kan brukes sammen. Vis noen kunne sjekket dette for meg så hadde det vært helt toppers :) Lurte også på om jeg skulle ha 8 gig i stedet for 4? Noen som har noen formening om dette?

 

Tror jeg har glemt noe, så vis det er noen som finner ut noe jeg har glemt, hadde ikke gjort noe om dere hadde tatt med det også :)

 

Jeg er ikke så veldig flink til å sette sammen pcer selv, jeg bare bygger de ^^

Gjerne til en pris på tilsammen 7-9000.

 

Takk på forhånd :)

 

for spille data har eg villa sattsa på amd prossesor :) men bra valg av pc

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

AMD til spilling per dags dato, ikke å anbefale i forhold til Intel.

 

til trådstartet kan jeg si at jeg ville ha byttet til et 4870 ati skjermkort, som gir mer power, og er billiger (styr unna sapphire sitt kort). bytt til e8600 prossesor, til ditt budsjett er dual core tingen å velge, og den er bedre enn de fleste quads i spill. og du har ikke valgt strømforsyning og harddisk. strømforsyning kan jeg anbefale en som er modulær(avtak bare kabler) og en Samsung F1 harddisk. Kikk litt rundt å lett etter dette så lærer du noe og ! :)

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Hvorfor bruke 700kr på 400Mhz ekstra når du får E8400 til 1,6k?

Ville sagt at E8600 er for de som ikke skal overklokke og tror prisen utgjør ytelsen.

 

En E8400 skal lett klare frekvensen til E8600, til en meget rimeligere pris.

 

 

Takk for tipset , har "retta" på det nå :) Har du noe annet å tilføye eller? Tar imot alt av tips som kan fåes. Har glippe litt ut av det her med hva som er best for øyeblikket, etter en liten PC pause :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...