Gå til innhold

Test: GeForce FX 5200 (tweak.dk)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"]Om en ser på resultatene i de forskjellige testene så scorer det kortet elendigt....  :oops:   Jeg får mye høyere resultater med et GF4 TI 4200 8x AGP....  :woot:      Elendig kort sier nå jeg... :-?

 

Øhh... Nå koster jo det kortet mindre enn et GF4TI4200 8xAGP da, og i 3DMark2003 scorer det høyere enn ett standard Gf4Ti4200.

 

For det kortet der (både standard og overklokka) er det ikke verst til den prisen de selger det

Lenke til kommentar

Den originale 3dMark 2001 scoren er jo ikke noe bedre enn hva mitt Radeon 8500 64MB kort får på et MSI K7T266 Pro2-RU med XP1700+ og 256MB ram. Men i 3dMark 2003 tror jeg det slår mitt ja :)

 

Skulle ikke et GFFX komme med passiv kjøling? Mener å ha lest noe om det, tror det var på hw.no. Men så mener jeg de skrev 5200 og det er vel kanskje ikke helt rett :) Tror det rabler for meg :/

Lenke til kommentar

Hvilket skjermkort med passiv kjøling, til under tusenlappen, vil være det beste kjøpet?

 

GeForce FX 5200 128MB, Sapphire Radeon 9000 Atlantis 128MB eller noe annet?

 

GeForce FX er i alle fall utseendemessig bedre enn Sapphire Radeon kortene.. Er Asus i denne sammenhengen et must (dyreste) eller vil Gainward, Creativ, MSI og Abit være like bra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...