Gå til innhold

God tale-/lyttekvalitet er viktigst


Gunnsta

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen der ute som har et tips?

 

Min Sony Ericsson K660i skal nå byttes ut fordi jeg er så lei av den dårlige lyttekvaliteten. Forholdet støy/signal er langt under forventet. Den kan dessverre ikke sammenlignes med min gamle jentetelefon fra nokia, L'amour 7360.

 

Pris/Abbonement:

Uten abbonement. Max 3000

 

Funkjsonalitet:

mp3 og radio

 

Merke:

Hva som helst, men vant til Nokia og SonyEricsson

 

Fasong:

Helst candybar, men her er jeg åpen for forhandlinger!!

 

Kamera:

Bør være 2 megapix

 

 

Altså:

En telefon til max 3000 med standard funksjonalitet, men med svært god lyd! Spill, underholdning og internett er unødvendig for meg. Noen som har et godt tips til meg? Jeg blir kjempeglad for tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde samme krav og har akkurat kjøpt meg en Nokia 6500 Classic.

 

Fantastisk utrolig fornøyd :)

 

Den har dog ikke radio, mp3 er grei nok og kameraet er ikke verdens beste... Grunnfunksjonene er den imidlertid fantastisk god på, for å ikke snakke om den sinnsyke byggekvaliteten :)

Endret av Star
Lenke til kommentar

Takk for forslag begge to!

 

Men hvordan henger dette sammen med den dårlige testen her på amobil? jeg har nettopp lest den og sett at tester klager veeeldig på det dårlige lydnivået? "Dessuten er lydnivået under samtaler såpass lavt at enhver enhver samtale blir ganske omstendelig"

 

Er dere uenige med testeren? Har dere god lyd i deres telefoner?

Lenke til kommentar

Lyden i min er meget god - telefonen har forøvrig stemmeklarhet-funksjon :)

 

Kan bli noe lavt dersom motparten er i veldig støyfulle omgivelser, men merker ikke nevneverdig forskjell i forhold til andre telefoner jeg har hatt :)

 

Opplever heller ikke at batteriet er så dårlig som noen av testene gir inntrykk av - men så har jeg alle strømspare funksjonene slått på

 

edit: flere andre tester oppgir at den ikke akkurat gir "full valuta for pengene", men det var jo i de tider den koster 3000-3500. Nå finnes den til rett over 2000 hos NetonNet og CDON

 

Har forøvrig knotet sammen en liten review av telefonen i brukerbidrag-seksjonen :)

Endret av Star
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...