Gå til innhold

Kjøpe PS3 fra Asia ?


unwill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøp i Norge.

 

X og O-knappene er også byttet om funksjonsmessig på disse konsollene. Dette gjelder både i spill og i menyen.

 

Hva? Det suger jo? Lurer på hvorfor i all verden de har gjort det.

Ser ikke helt hvorfor det skulle bli noe bedre?

 

Slik har det alltid vært i Asia område, så det er vi som byttet plass på knappene.. =P

 

MGS 1 og 2 har feks O som hovedknapp og X som tilbake knapp i meny`en.

 

Men til Trådstarter, sats heller på og kjøpe i norge i tilfelle du trenger garantien.

Lenke til kommentar

Hvis du får det billig der er det bare å kjøp i vei. Jeg kjøpte hvit PS3 i Akihabara da jeg var i Japan i sommer, koster bare 1800 kr, rene røverkjøp. At det er bytta om o og x er ikke no problem for meg da jeg har det på min psp og ps2. + Det er snakk om vanesak

 

Sone på Blu-ray er ikke noe problem heller, da jeg heller importerer enn å kjøp her hjemme (billigere også). Og av en eller merkelig så har har europa samme sone som Afrika...kan ikke huske jeg har sett no filmer derfra. Ser du mye på asiatiske filmer er det hvertfall ikke no dumt kjøp.

Endret av vong10
Lenke til kommentar

Hei,

 

X og O knapp er vil ikke være et stort problem, heller ikke strømkontakten. Har nok av veldig gode DVD spillere hjemmet, så heller ikke det store behovet der. Blue ray kan også importeres, men mister kanskje norsk teksting for de små. Så hvis prisen er grei så er det vel bare å kjøpe ...

 

Noen som vet om det er flere versjoner av dem der borte? Eller er det stort sett bare den 80 GB versjonen som selges overalt ?

 

Hvordan vil nettspilling fungere? Og vil jeg greie å få en engelsk meny ?

Lenke til kommentar
Hei,

 

X og O knapp er vil ikke være et stort problem, heller ikke strømkontakten. Har nok av veldig gode DVD spillere hjemmet, så heller ikke det store behovet der. Blue ray kan også importeres, men mister kanskje norsk teksting for de små. Så hvis prisen er grei så er det vel bare å kjøpe ...

 

Noen som vet om det er flere versjoner av dem der borte? Eller er det stort sett bare den 80 GB versjonen som selges overalt ?

 

Hvordan vil nettspilling fungere? Og vil jeg greie å få en engelsk meny ?

 

 

Usikker om det er flere versjoner. Men når det gjelder meny så er det norsk meny ;)(på min japanske ps3 iallefall). Så lenge du har go nok båndbredde så skal det ikke være noe problem med nettspilling.

 

Og btw, strømkontakten burde være null problem da den bruker samme type som PC, og det koster maks 50 kr på biltema for en sånn. Og strømforsyningen på PS3 ska være universielt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg for min del har fått garanti av importøren (han er riktig nok privarperson). Fant et tilbud på QXL, og i følge tilbakemeldinger fra kunde-portoføljen hans er dette en seriøs person. Hatt Ps3'n i et år nå, helt knirkefritt, og da syns jeg ikke 1900,- er en gal pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...