Lomper Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Hei, jeg klarte å endre screen resolution til noe som skjermen min ikke takler. Jeg får ikke endret dette, i og med at skjermen er helt svart =/ Noen som vet hvordan jeg kan rette opp i dette? Har prøvd å reinstallere det, men funker ikke Takker for all hjelp!
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 (endret) Høyreklikk på spillet, ta properties, set launch options. Prøv da å skriv "-window" inni den tekstboksen som kommer opp. Da starter spillet seg i windowmode, og kanskje det hjelper? Eller prøv om du f.eks har 1024x768 oppløsning, så skriver du "-w 1024 -h 768" EDIT: En venn av meg har også slitet at direct x i lavere version ikke fungerte. -dxlevel 90 ; DirectX 9 -dxlevel 81 ; DirectX 8.1 -dxlevel 80 ; DirectX 8 -dxlevel 70 ; DirectX 7 -dxlevel 60 ; DirectX 6 Prøv deg fram. Endret 11. desember 2008 av Slettet-3t93k9
Lomper Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Skrevet 11. desember 2008 Takk, det funka nå Men får sånn connection problem med en gang jeg logger inn på en server. For noe piss.
Lomper Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Skrevet 12. desember 2008 nope, er ikke det. Har vært igjennom hele suppa før. For at jeg kunne spille på en server måtte jeg ta av og på 3 ganger Wireless Config i "Tjenester". Når jeg først hadde gjort dette spilte jeg med en sjukt høy latency.
Lomper Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Skrevet 12. desember 2008 Har prøvd det også. Får samme feilen da også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå