Gå til innhold

2 skjermar under spel


Scarn

Anbefalte innlegg

Har prøvd å få til å bruke to skjermar til pc-en. Den saken er grei nok den, men eg vil gjere det slik at når eg køyrer noko i "full-screen" som t.d. eit spel, vil eg ha sjansen til å spele på eine skjermen og surfe på nettet med den andre.

 

Det som skjer er at om eg trykk på den eine skjermen der eg sit og surfar på nettet medan den andre er i full-screen, så legg full-screen spelet seg ned.

 

Går det i det heile tatt an å gjere det eg er ute etter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jukse det til med å kjøre windowed mode i samme størrelse som skjermen. Gjør det selv med EvE-Online, kjører windowed 1600x1200 midt på skjermen, så ser det ut som fullscreen (har en app som sentrerer automatisk når den starter opp, ellers er vel høyre-klikk på tittelinje->move og bruke piltaster som er måten). Det speeder opp bytting mellom applikasjoner og spillet slik at det blir helt instant, siden det ikke trengs noe kontekstbytte på grafikkortet lenger.

 

Annet enn det vet jeg ikke. Spille må kjøre på desktop, og ikke i sin egen kontekst og da er en eller annen form for windowed mode eneste måte.

Lenke til kommentar

Takk for svar, skal prøve metoden til MailMan13 etter å ha prøvd UltraMon. Finst det ei innføring til UltraMon? Har innstallert det, men er ikkje ut til at det går an å gjere det eg er ute etter.

 

Edit: Ser ikkje ut til at UltraMon har det eg treng, så får prøve den "logiske" :)

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...