Gå til innhold

Spillverket.no: Hvilken konsoll er spillet for?


Anbefalte innlegg

For et par minutter siden prøvde jeg å finne ut hvilke 'Need for Speed'-spill som finnes til PSP. Jeg fant en artikkel og leste med en gang informasjonen i den svarte ruten til høyre for artikkelen. Der står det klart og tydelig "Platform: PC", men helt nederst i artikkelen står det at dette spillet også kommer til Xbox 360, PlayStation 3, PlayStation 2, Wii, DS og PSP. Hadde det ikke vært en idé å skrive denne informasjonen inn i den svarte ruten også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For et par minutter siden prøvde jeg å finne ut hvilke 'Need for Speed'-spill som finnes til PSP. Jeg fant en artikkel og leste med en gang informasjonen i den svarte ruten til høyre for artikkelen. Der står det klart og tydelig "Platform: PC", men helt nederst i artikkelen står det at dette spillet også kommer til Xbox 360, PlayStation 3, PlayStation 2, Wii, DS og PSP. Hadde det ikke vært en idé å skrive denne informasjonen inn i den svarte ruten også?

 

 

Hvis du leser hele artikelen så står det: Nå har Electronic Arts nettopp sluppet en spillbar PC-demo av Need for Speed: ProStreet. Selskapet har ikke fortalte oss noe om demoens innhold eller begrensninger,

 

og det som står lengre ned er: Fullversjonen av spillet kommer i salg 22. november på PC, Xbox 360, PlayStation 3, PlayStation 2, Wii, DS og PSP.

 

vil tro at det bare var en "demo versjon" av spillet først. hørte rykter om at det kom en demo først og så skulle fullversjonen komme senere til flere konsoller.

Endret av Zarcaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...