Gå til innhold

Achievement 360 hjelpetråden


Vidar Busk

Anbefalte innlegg

Hello

 

Tenkte vi kunne starte en Achievement hjelpetråd!

 

Det hele går ut på generel snakk om Achievements og eventuell hjelping av anskaffelse av nye :)

 

Her kan man spørre om hjelp til å skaffe Online/Coop achievements, eller spørsmål om Singleplayer Achievements av all slags

 

Selv om det er flere egne Xbox360 Achievement forum så synes jeg vi skal få opp et lite Community her :D

 

Noen som trenger Halo 3 Legendary Achievement forresten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi det ikke er alle som er like stor achievement whores som noen av oss andre... Tror vel det kan bli litt mye rot i denne tråden, men jeg er en stor fan av å lage en slik norsk achievement side! Kanskje denne tråden hadde passet bedre i Guild/klandiskusjon og rekruttering delen?? :)

 

Jeg bruker i allefall Xbox360Achievements.org til å hjelpe meg ;)

Lenke til kommentar

Jeg prøvde Fallout 3 på PC hos en venn hvor jeg logget meg inn med gamertagen på Live delen. Endte opp med 3 achievements, kjøpte det på 360 og rundet det med flere achievements. Men Fallout 3 ligger nå på to plasser på achievements listen min. Unødvendig! Trodde PC og 360 skulle dele dette. Dette er sikkert bare for å få de virkelige achievements horene til å kjøpe spillene to ganger.

Man skulle faktisk hatt mulighet til å slette dette, ikke kun når man har 0.

Lenke til kommentar

Bruker også Xbox360achievments.org også ;) Men hadde garantert hvert morsommere å unlocke et par med noen norske fra Diskusjon.no!

 

Two for one achievementen er lett! Du burde prøve på Construct. Sett deg i gangen der du får Laseren og vent på to som begynner å sloss. Hvis ikke kan du også rushe med den ;) Bare hold den halveis ladet hele tiden.

Lenke til kommentar
Jeg trenger alle online-achievmentsene på GeOW(1), så hvis noen kunne latt seg drepe en, ja, si 100 ganger med alle våpna ++?

 

Det er ikke så ille som det høres ut. Bare hor de våpne du trenger kills til.

Med Hammer of Dawn (Doris) vil du stå bakerst.

Med Granat-tagging løper du inn fra siden, tagger, hopper og løper videre.

Med Sniper tar du både headshot og sniper achievementen. Ta deg gos tid med sikting.

 

Osv..

Lenke til kommentar
Den eneste achievementen jeg er ute etter for tiden er Two For One i Halo 3. Er vel ikke så lett for noen her å hjelpe meg, men noen hint kanskje? Er vel lettest å få den i objective games, men de blir jo stort sett veto-et. :(

Husk at du må spille FFA for at det skal telle. Er derfor den er så jævlig vrien å få tak i.. Men har nesten fått det til på Snowbound flere ganger, nedi garasjen der, så venter du til to stykker møtes der nede ..

Lenke til kommentar

Da har jeg tatt alle singleplayer achievementene i Dark Sector utenom disse to.

Har heller ikke tatt noen multiplayerachievements, kun fordi spillets MP suger.

 

jajaja.jpg

 

Orker ikke spille spillet en gang til - Så nok irriterende røde skjermer første gangen.

Orker heller ikke drive å gå gjennom alle de koffertene med Weapon Upgrades.

 

Da har jeg 24,065 Gamerscore :new_woot:

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...