Gå til innhold

Filmspørsmål:Signs


Delvis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes i hvert fall denne linken gir en god beskrivelse av filmen:http://maddox.xmission.com/signs.html

 

Var det jeg hadde på følelsen ser du, og det var derfor jeg fant på å høre med dere.

Leste noen reviewer på Amazon o.l., men pleier få mer ut av folks meninger her :yes:

 

Tror jeg glemmer'n jeg. Tar heller å leier'n en gang hvis jeg gidder..

Lenke til kommentar

På min jobb bruker jeg si til folk at Signs er:

"Vel, det er en sånn fim som starter sånn noenlunde bra, men har en helt idiotisk mellomhandling hvor det folk gjør ikke gir mening. Den er helt USA-sentrert og løsningen er like idiotisk som handlingene jeg nevnte.

 

Ta heller og lei MIB om det er aliens du er ute etter."

 

Så den på kino, og angrer like mye på å ha sett den som å ha sett "Out Cold" om noen vet hvilken film DET er...

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

skjønner veldig bra - akkurat som I.D. på en måte, selv om den scorer

ekstra på effektene.

Når det gjelder sci-fi filmer er min smak ; Star wars , Aliens( særlig to første) 2001 S.O. , et par star trek ( "reisen hjem" er den beste), men jeg må ta med I.D. også. Stargate og Starship troopers er ikke borte de heller.

obs Terminator 2 er jo knall..

 

Man in black har jeg hørt mye om og sett litt av. Tror jeg blander dem med noe som heter "blade". Bedre forslag det ja :woot:

Lenke til kommentar
skjønner veldig bra - akkurat som I.D. på en måte, selv om den scorer  

ekstra på effektene.

Når det gjelder sci-fi filmer er min smak ; Star wars , Aliens( særlig to første) 2001 S.O. ,   et par star trek ( "reisen hjem" er den beste), men jeg må ta med I.D. også. Stargate og Starship troopers er ikke borte de heller.

obs Terminator 2 er jo knall..  

 

Man in black har jeg hørt mye om og sett litt av. Tror jeg blander dem med noe som heter "blade". Bedre forslag det ja :woot:

 

:lol:

 

Blande "Blade" med "Men In Black"...

 

Er jo som å sammenligne Teletubbies med Gremlins?!

Hahahaha...

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

Selv om Buffy kan få komme når som helst og gå på frontalangrep på meg, ehm... ja...

 

Mvh kjello2

Det er akkurat det som utgjør forskjellen ja. :smile:

Sånt helt rent film-messig elles, glemmer jeg begge...

 

 

------------------

Apr. sci-fi film - er det noen som har peil på en UFO-film fra 70-tallet(tror jeg), der en av medlemmene i "the runaways" spilte hovedrollen, og Tangerine dream hadde soundtracket?

Er ikke sikker, men tror den het "invasjon fra verdensrommet" på norsk

da jeg så den på kino

Lenke til kommentar

Så signs som et plutselig innfall når jeg gikk forbi kinoen. Hadde aldri hørt om den, men så plakaten og regnet med at det ble litt romvesen-slakting i god gammel Gibson-stil. Men det første vi fikk vite var at Gibson spiller en prest! Hallo?? Filemn ble 2 KJEDELIGE timer, syns ikke stemningen var skummel i det hele tatt, satt bare og irriterte meg over den storyen bak det hele, hørte mer hjemme i en drama-film... Jeg følte meg lurt :grumpy:

 

Nei, da er Blade ihvertfall mye tøffere, heldigvis vet noen hvordan man skal lage action-filmer fortsatt! :D

Lenke til kommentar
Gi opp å lik Sci-Fi og kjøp Braveheart i stedet... Mel Gibsons beste film!

Bravehart er bra jo. høydepunktet er når den komiske engelske kongen kaster militær-rådgivern til guttungen ut av vinduet :D

 

Jeg liker "Patriot" også. Har jo en del til felles de filmene.

 

"gi opp å lik Sci-fi"..? Går ikke an det. En film er bra når den er bra, enten det er sci-fi elelr annet.

 

Kjøpte forresten nettopp "Time machine" i billigkasse på elkjøp til kr.79.

Hadde bare sett litt over halvparten lastet fra nettet ( i dårlig kvalitet) en gang.

Så den første gang skikkelig i dag, og filmen var jo overasskende bra - anbefales :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...