Gå til innhold

Problem med Yahoo mail


Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om dette er rette stedet å poste problemet mitt men prøver alikevel så får dere heller tilgi meg hvis jeg har postet feil sted.

 

Problemet mitt er at jeg kommer ikke inn på min yahoo.no mail, den godtar brukerid og passord men så stopper det der med denne feil meldingen:

 

"Vi beklager bryderiet.

 

Du ble utsatt for et midlertidig problem vi har med Yahoo! Mail. Dette problemet løses vanligvis raskt uten at du trenger å gjøre noe. Det kan faktisk hende det blir tatt hånd om akkurat nå.

 

* Prøv å klikke på knappen Last inn på nytt eller Oppdater i nettleseren, eller logg av og logg på din Yahoo!-konto igjen. Det vil sannsynligvis løse problemet.

 

Hvis dette ikke retter opp problemet, ber vi deg være tålmodig mens vi ordner opp, og prøve igjen senere. Det at du leser denne siden betyr at vi automatisk er blitt varslet om problemet, og det er godt mulig vi allerede arbeider med å løse det.

 

* Hvis du mener du har vært tålmodig nok og har prøvd forslagene over, må du gjerne kontakte Kundeservice om feilkode 1.

 

Takk!

 

Yahoo! Mail-teamet"

 

Jeg har prøvd fra 4 forskjellige pc'er med 3 forskjellige isp'er, alltid samme feilmelding. Det rare er at jeg kommer inn på mine andre yahoo mail kontoer, etter mye strev kom jeg i kontakt med uk yahoo kundeservice men dem sier de ikke får generert denne feilmeldingen. Er det noen andre som har opplevd dette her og vet eventuelt hva som er feilen? For å nevne så kommer jeg inn på "min konto" men ikke selve post og innstillinger.

 

Glemte å nevne at dette har vært slik i 7-8 dager nå :(

Endret av Shine786
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er vel en idé å ta noen skjermdumper av det du gjør hvis Yahoo! selv ikke klarer å gjenskape feilmeldingen. Men først av alt; tøm coockies og prøv på nytt. Det kan være konflikt mellom forskjellige coockies på maskinen.

 

Som nevnt tidligere så har jeg prøvd fra 4 forskjellige pc med samme resultat, har også tømt cookies og slettet alt av midlertidige internett filer. Det rare er at det er kun problemer på ene kontoen, andre fungerer helt fint :(

Lenke til kommentar
  • 13 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...