trondki Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Hei.Jeg fikk et problem under downloading av patch 3.0.2 Feilmeldingen er The patch "base\Sound\Music\ZoneMusic\HowlingFjord\HF_Genera lWalk_Day03.mp3" could not be applied. (CRC mismatch: expected 0x03f4f6f4, actual 0x7d37ebc5.) If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (BNUpdate::PTCApply) To check this installation for problems, click the "Repair" button. The Repair tool can automatically fix many update errors. Jeg har slettet ned spillet og instalert det på nytt jeg har prøvd og bruke rapair tool men det hjalp ikke:S noen som vet hva jeg skal gjøre?
Bear^ Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 (endret) please contact Blizzard Technical Support Er vel pent lite vi andre kan gjøre med det, ta kontakt med dem du så får du hjelp. Den tiden du har brukt på å vente på svar her kunne heller blitt brukt for å ta kontakt med dem. Endret 8. desember 2008 av Bear^
trondki Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Skrevet 8. desember 2008 (endret) Må gå ann og gjøre noe annet Endret 8. desember 2008 av trondki
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå