Gå til innhold

Sevilla Fc - The Rojiblancos. Tråd for oss fans!


Bruker-161582

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sevilla følger Sporting Lisboas spiss Liedson.

 

I følge Portuguese daily, A BOLA. Så er Sevilla veldig interessert i å få kloa i den Brasilianske spissen.

 

Han var nære i å signere for Sevilla sist sommer, men en serriøs skade i hans venstre kne, gjorde at Sevilla droppet han.

 

Men nå er de interesserte i å hente han igjen, etter han gjorde en stor bragd i forrige kamp. Og at han ikke er fornøyd med den nye avtalen han er tilbudt.

 

Liedson, som ankom Sporting fra Corinthians i 2003, vil kunne bli portuguisisk statsborger til sommeren.

 

Liedson # 31

 

 

Personlig: Det jeg vet om Liedson er at han er en spiss, som ligner litt i spilletypen som Luis Fabiano. Jeg anser han som en klassespiss. Nå har vi jo Arouna Kone, Chevanton ute med skader. + at Fabiano ofte er ute. Så jeg mener vi burde å skaffe han.

Lenke til kommentar

Nettavisen sa vi (Sevilla) holdt lekestue på hjemmebane idag. Noe som man kan se på resultatet. Så desverre ikke kampen, er i England akkurat nå. Men har sett alle målene, og høydepunktene. Kanoute scoret hat-rick mens Fabiano med ny hårsveis (forferdelig stygg) scoret også ett mål. Da vil nok interessen for Kanoute øke enda mer fra klubber i Premier League. Desverre.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Liste over de kjente. synes du skal sette Dani Alves helt på topp, han er legen i den klubben, vant 5 turneringer på 1.5 år, han regnes som tidens beste i sevilla. hvis ikke beste så iallfall en av de 4 beste/ kan du sette han på topp?

 

Jeg tipper 3-1 til Sevilla:). Sevilla kan ryke ut dersom de ikke vinner.

 

 

Forresten, noen som vet hvorfor goal.com har tatt bort Sevilla news? Jævlig kjipt.

 

 

Liste over de kjente. synes du skal sette Dani Alves helt på topp, han er legen i den klubben, vant 5 turneringer på 1.5 år, han regnes som tidens beste i sevilla. hvis ikke beste så iallfall en av de 4 beste/ kan du sette han på topp?

 

Jeg tipper 3-1 til Sevilla:). Sevilla kan ryke ut dersom de ikke vinner.

 

 

Forresten, noen som vet hvorfor goal.com har tatt bort Sevilla news? Jævlig kjipt.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ja, da er det en god stund siden jeg har skrevet noe her. Pågrunn av liten interesse har det blitt litt kjedelig. Men jeg prøver igjen. Sessongoppkjøringen er i gang. Første kamp mot et nabolag, vant Sevilla 7-0. Ikveld spilles det Peace cup 2009 i Andalucia. Der Sevilla møter Italienske Juventus. Kan bli en morsom kamp. Kampen starter 22:30.

 

På transfersonen har det ikke skjedd så store ting. Midtbanekrigeren Enzo Maresca har gått til greske Olympiakos. Aquivaldo Mosquera har gått til America. Tom De Mul til Genk og Crespo til Racing. Og reserve keeper Morgan de Sanctis til Napoli.

 

Inn har Sergio Sánchez kommet. Forsvarer fra Espanyol. Og den mest spennendes signeringen Didier Zokora fra Tottenham. Blir spennendes å se hva han kan tilføre laget. Har jo mange alternativer fra før. President Del Nido har sagt at det ikke kommer til å bli noen flere signeringer. Noe som jeg mener er ganske dumt. Visst Sevilla skal ha noe sjans i Champions League, og ta opp kampen med Barca og Real Madrid. Trenger 1-3 klassespillere til. Håper det kommer noen flere. Men tviler.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Negredo blir 90 % sikkert kjøpt tilbake innen to år da det er en klausul på det i kontrakten.

Tror at Sevilla må kjempe hardt om å komme på pallen i år.

Vist han gjør det bra så er det nok ganske sikkert at han blir kjøpt tilbake. Ja, blir spennendes i år. Litt for dårlige forsterkninger. Men vi er jo med i CL i år også :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Ja, er fornøyd. Men stuttgart og Rangers kan bli vanskelig. Men tipper vi gjør det bra. Jeg også tror at Sevilla og Rangers går videre. Det rumenske laget vet jeg ingen ting om. Gleder meg til seriestart også :D. Valencia borte blir tøft! Vet ikke helt hvor vi står enda:O!

 

Vi bør klare å slå Stuttart, di er ikke noe form lag for tiden, ligger på 10'ene plass i tyskland. Rangers er også overkomlige med tanke på at det ikke er like høyt nivå i skottland : D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...