Gå til innhold

Uke 50mm - dag 2 (09.12.08)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen rød tråd.

 

post-25194-1228863655_thumb.jpg

 

Famlet litt i blinde idag. Hadde gått 3/4-del av den planlagte turen da jeg snudde tilbake mot Bakklandet og fant denne brennende røde døra. Den sorte ledningen som faller tvers gjennom bildet hever bildet for min del, andre har sagt seg uenige (men selv om enhver landskapsfotograf med respekt for seg selv har med hagesaks for de mest irriterende grenene, hadde det nok ikke blitt like populært her...).

 

Som igår sørger f2.0 for å holde blikket i ramma med litt avfallende lysstyrke mot hjørnet, mens det var såpass mørkt at lyset fra lampa vises etter 1/40sek ved ISO200.

Endret av Kjetil-H
Lenke til kommentar

Ettersom ledningen, logisk sett, ikke har noe der å gjøre (dvs. det er ikke en permanent installasjon); så synes jeg at den bør forbli. Sånn at vi kan stille oss spørsmålene "Hvorfor er den der?" og "Hva er koblet i den andre enden?" Litt forsent å klippe gresset nå ... Men kanskje bilen trengs å tines.

 

Tom

Lenke til kommentar
EXIFen sier at bildet ble tatt den 9/12, så det er vel trolig teksten som er "tilbakedatert".

Mulig, men det er ikke alle som får tak i exif uten å gå mange omveier*, så derfor stilte jeg spørsmålet.

 

Tom

 

*) Sitter på en pill rotten jobb-pc og exif-pluginen til firefox måtte jeg lyse i bann da den bare lagde bråk ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...