Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Får ikke orgasme under samleie! Trenger hjelp


Gjest Slettet-UibOnr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_:)_*

Min kjæreste og meg "sleit" med litt samme greiene i begynnelsen. Ingen av oss kom, noe som er normalt, og førte til at vi gjorde det leeenge. Så vi satt opp tidssperre. Kunne kose og sånt så lenge vi ville på forhånd, men selve akten kunne maks vare i 15 min, så var det stopp.

 

Førte etterhvert til at ingen av oss fikk prestasjonsangt, og kom noen før var det greit, og om en kom men andre ikke rakk, så var det også greit. Etterhvert ble vi flinkere og flinkere, og nå kommer vi samtidig så og si hver gang.

 

 

 

Høres ut som dere stresser litt med hele greia, bare slapp av, ikke hast dere blir flinkere etterhvert :)

Lenke til kommentar

Dere har tross alt bare hatt sex to ganger i hele deres liv. Jeg onanerte i to år før jeg opplevde min første orgasme, slå den :p

Det er forresten ikke alle jenter som får orgasme under samleie uten egenhjelp evt andre hjelpemidler. foreslår du først ser om hun kan komme før du bestemmer seg for å komme ;)

Lenke til kommentar
Dere har tross alt bare hatt sex to ganger i hele deres liv. Jeg onanerte i to år før jeg opplevde min første orgasme, slå den :p

Det er forresten ikke alle jenter som får orgasme under samleie uten egenhjelp evt andre hjelpemidler. foreslår du først ser om hun kan komme før du bestemmer seg for å komme ;)

 

Har du noe imot å fortelle oss om du trengte hjelpemiddler for å få det til?

Lenke til kommentar

Jeg får ikke orgasme ved vaginal stimulasjon, men kan oppnå det med anal eller klitoral stimulering. Jeg har forsåvidt ikke så veldig stort behov for å få orgasme under samleie, jeg er mer glad i selve akten enn orgasmen. Men om jeg finner ut jeg vil, så tar jeg fingrene i bruk, eller så tar typen min tungen i bruk :) (oralt tar dessverre opptil en halv time for å gi resultater, da, hjelper jeg til selv mens vi har sex kan jeg fremprovosere den på et par minutter)

 

Bra nok svar? :grin:

Lenke til kommentar
Om dere bruker kondom kan det gjøre det litt vanskeligere. Kommer lettere når man ikke bruker det. Men om damen din ikke går på pillen råder jeg dere likevel til å bruke kondom :p Om du klarer det kan du også kanskje bruke en finger på henne mens dere har sex. Stimulere kliten.

Det er veldig vanskelig for en gutt å bruke fingrene hvis man har sex ansikt mot ansikt. Er mye lettere for jenten å gjøre det, med mindre hun er så prippen at hun ikke vil at andre skal se hun tar på seg selv. For det gjør hun!

Lenke til kommentar
Om dere bruker kondom kan det gjøre det litt vanskeligere. Kommer lettere når man ikke bruker det. Men om damen din ikke går på pillen råder jeg dere likevel til å bruke kondom :p Om du klarer det kan du også kanskje bruke en finger på henne mens dere har sex. Stimulere kliten.

Det er veldig vanskelig for en gutt å bruke fingrene hvis man har sex ansikt mot ansikt. Er mye lettere for jenten å gjøre det, med mindre hun er så prippen at hun ikke vil at andre skal se hun tar på seg selv. For det gjør hun!

Kan være litt vanskelig ja, akkurat pulingen mister litt moment, men det går faktisk. Og jeg synes det er kjipt at jenten må gi seg selv orgasme fordi jeg ikke klarer det, da føler jeg meg ubrukelig :p

Lenke til kommentar
Om dere bruker kondom kan det gjøre det litt vanskeligere. Kommer lettere når man ikke bruker det. Men om damen din ikke går på pillen råder jeg dere likevel til å bruke kondom :p Om du klarer det kan du også kanskje bruke en finger på henne mens dere har sex. Stimulere kliten.

Det er veldig vanskelig for en gutt å bruke fingrene hvis man har sex ansikt mot ansikt. Er mye lettere for jenten å gjøre det, med mindre hun er så prippen at hun ikke vil at andre skal se hun tar på seg selv. For det gjør hun!

Kan være litt vanskelig ja, akkurat pulingen mister litt moment, men det går faktisk. Og jeg synes det er kjipt at jenten må gi seg selv orgasme fordi jeg ikke klarer det, da føler jeg meg ubrukelig :p

Er jo ikke alle som en gang KAN få orgasme under samleie. Jeg kan telle på en hånd alle ganger det har skjedd med meg, og det er mindre enn en orgasme i året :p Unødvendig informasjon: Jeg har hatt det totale av TRE samleieorgasmer i løpet av snart 8 år uten at jeg har hatt en finger med i spillet (heh, tog du an?)

Lenke til kommentar

Må si meg enig i mortania der! Altså, nå er jeg gutt, men har ingen problem med at dama mi begynner med fingrene underveis. Nå er det bare i misjonæren det skjer, men om hun vil, så for all del..og det hjelper jo henne. Har jo ikke noe med at gutten er ubrukelig, men alle jenter er forskjellig, og om dama mi ikke kommer hver gang i misjonæren uten å bruke fingra, så lar jeg henne kjøre på med de selv, jeg gidder hvertfall ikke å knøvle hånda ned der i den stillingen. Hun trenger ikke fingra i så godt som alle andre posisjoner heller, så klager ikke.

Budskapet er vel, at det må være greit da, vil jeg tro. Om det ikke er greit for gutten, må han jobbe litt med selvtilliten :p

 

Hm, helt glemt hva tråden handla om jeg.

Endret av Veggin
Lenke til kommentar
Første gangen var jeg pretty nervøs, men ikke andre gangen, da var jeg nesten ikke nervøs i det hele tatt..

Kanskje vi stresset litt ja.. :confused:

Kjenner til den, husker mine første ganger som det gikk lange tider før jeg kom. Virker som det enkelt og greit er uvant å få orgasme mens ei annen er med deg og at det blir vanskelig av det. Heldigvis er det noe som går seg til etterhvert som du lærer å slappe av mens du har sex og ikke bare tenker for mye på at "nå må jeg komme snart"

 

Om dere bruker kondom kan det gjøre det litt vanskeligere. Kommer lettere når man ikke bruker det. Men om damen din ikke går på pillen råder jeg dere likevel til å bruke kondom :p Om du klarer det kan du også kanskje bruke en finger på henne mens dere har sex. Stimulere kliten.
Det er veldig vanskelig for en gutt å bruke fingrene hvis man har sex ansikt mot ansikt. Er mye lettere for jenten å gjøre det, med mindre hun er så prippen at hun ikke vil at andre skal se hun tar på seg selv. For det gjør hun!

Tja, funker å legge armene samlet mellom hoftene og strekke ned tommelene

OBS: Teknikken kan medføre flaue oppevelser og søvnløse naboer, som følge av høylytt stønning

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...