Gå til innhold

Quake 3 arena (beste fps noen sinne?) - hvor mange spiller fortsatt dette?


Anbefalte innlegg

Som emnetittelen sier, så lurer jeg på om det er mange her som fortsatt spillet dette fantastiske spillet fra slutten av forrgie tiår?

 

Personlig syns jeg Q3A er det beste deathmatch/team deatchmatch spillet som noen sinne er laget. Det finnes ingen ting som kommer i nærheten når det gjelder kontroll og respons. Jeg har vurdert å tatovere quake 3 logoen flere ganger :p

 

Det er så grunnleggende som det kan bli, derfor egner det seg svært godt i konkurranse sammenheng. Læreterskelen er lav, men samtidig

kan man utvikle seg over lang tid og hele tiden lære nye triks og moves. Siden spillet er såpass gammelt så er det veldig mange gode spillere. Det gjør at jeg fortsatt får brynet meg etter så mange år, og er en viktig årsak til at jeg fortsatt spillet det.

 

Quake 3 arena er det eneste spillet fra før 2005 jeg har installert på maskinen min.

Jeg går bare ikke lei av det. Har spilt det aktivt (omtrent hver dag) i 6-7 år, og jeg liker det fortsatt bedre og bedre for hver gang. Og det er ikke verst for et spill som er 9 år gammelt i disse dager.

Jeg finner 1800-1900 servere ingame - nesten like mange som bf2(!)

med den siste patchen, 1.32. Og da er det i tillegg en god del som spiller med tidligere patcher også, som 1.31 (jeg hopper mellom begge versjonene).

 

Jeg liker best å spille vanilla deathmatch/team deathmatch, men syns det er gøy med en duell en gang i blandt også..

Hadde vært artig å komme i kontakt med andre q3a fanatikere :)

Endret av Xenofil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig i at det er tidenes fps spill. Desidert det spillet som jeg tenker mest tilbake på.

 

Hadde kanskje vært morro å begynt igjen, men jeg er redd det bare er en følelse av nostalgi det der. Jeg tror seriøst ikke at et slikt spill vil kunne være like morro nå ca 5år senere.

Samme med WoW, var fett preTBC det, men vil aldri oppleve at Epic er Epic!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...